Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lizelot

Lizelot

25-02-2012 om 15:31

Warhorse

Heeft iemand deze film gezien?Leeftijd advies is vanaf 6 jaar,maar het gaat over een paard in de oorlog.Ik zou het jammer vinden als hij te heftig is voor mijn zoon.Hij is 11 maar wel gevoelig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
pooh bear

pooh bear

25-02-2012 om 16:26

Gezien

Ik heb hem gezien zonder mijn dochter. Ik vond her een erg heftige film wn. Zou hem zeker niet door mijn dochter laten kijken die ook weg gevoelig is en bovendien gek op paarden.
Weet je zeker dat hij 6 plus is. Ik dacht dat hij 12 plus is ik vond het zeker geen kinderfilm wel erg mooi.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lizelot

Lizelot

25-02-2012 om 16:28

Niet meer nodig

In Belgie geeft met 6 jaar aan in Nederland is de adviesleeftijd 12 jaar,zie ik net.Ik durf het niet aan,we gaan naar een andere film.Moeilijke leeftijd voor een film,vind ik,of ze zijn te kinderachtig of weer net te spannend.

Lizelot

Lizelot

25-02-2012 om 16:31

Dank je , pooh bear

Nu weet ik het dus helemaal zeker,onze berichten kruisten elkaar.Op de site van de kinepolis in Belgie staat hij voor 6 jaar.In NL is hij inderdaad voor 12 jaar.Ik wil hem zeker zelf een keer zien.

pooh bear

pooh bear

25-02-2012 om 17:09

Bij twijfel

Wat wij down als we twijfelen is de film vaak eerst even zelf kijken. Van deze film konden we een illegale kopie lenen zodat we hem eerst zelf konden kijken als we hem geschikt hadden gevonden hadden we met onze dochter naar de bioscoop gegaan.
De film is overigens zeker de moeite waard om zelf te gaan kijken.
Onze dochter gaat nu deze vakantie met een vriendje naar Tony 10

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lizelot

Lizelot

26-02-2012 om 18:34

Beide films gezien,

Gisteravond Warhorse met m'n dochter ,vanmiddag Tony 10 met m'n zoon.Ik had me Warhorse heel anders voorgesteld.Het begint heel zoet en kinderachtig en dan later de oorlog erbij.M'n dochter vond het net Spirit.Wel mooie momenten hoor,maar het raakte me niet.Tony 10 raakte me wel.Mooi verhaal.Zoon vond het ook een mooie film.Warhorse ga ik wel kijken met hem op DVD.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.