Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Mari

Mari

05-04-2012 om 21:47

Wat is jullie ervaring met de vectron wave?

Is dat leuk speelgoed voor een jongen van elf? En is een bepaald model het beste?

Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-04-2012 om 22:08

Mijn buurjongen

heeft er eentje voor sinterklaas gekregen en hij doet er niets meer mee. Eerst was het wel leuk, het is op zich ook een leuk ding. Je kan er alleen weinig mee verder.

Dendy

Tango

Tango

06-04-2012 om 00:07

Ik had echt geen idee wat is was en ben maar gaan googlen maar nog niet veel wijzer geworden. Het is iets dat kan vliegen maar zonder afstandbediening. Hoe werkt het en wat kost het? Mijn zoon van 7 zou het prachtig vinden volgens mij. Hij had zo'n radiografisch bestuurbare helicopter, maar die is al gauw kapot gegaan. Dit is iets degelijker denk ik.

Prakje

Prakje

06-04-2012 om 09:25

Wij hebben er een

Zoon van 8 heeft hem voor Sinterklaas gekregen. En het was 3x leuk om te doen. Het ding vliegt een minuut - met een hoop lawaai - en moet dan weer worden opgeladen. Inmiddels is hij uit elkaar gevallen (slappe zooi) en ligt ergens in een bak.

Ik zeg... Niet doen!

Ik dacht....

waar ken ik die naam van???! Vectyron wave.

En nu lees ik de reacties, en denk...oooohhh ja! Dat ding van wel 25 euro of zo dat zoon van 11 MOEST hebben. Van zijn eigen geld gekocht vorig jaar, en na een weekje intensief gebruik ligt ie nu al maanden ergens te verstoffen!

Ingrid

Mari

Mari

07-04-2012 om 19:55

Ik weet genoeg...

Dat gaat m dus niet worden. Maar wat wel? daar start ik hieronder maar een draadje over.

liora

liora

08-04-2012 om 14:54

Totale miskoop

Hier van Sint gekregen. Wat een onzinding. Hij deed het helemaal biet goed en heb hem laatst maar weggegooid...

En mari

Je kunt em wrs wel voor een prikkie op marktplaats vinden of hier

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.