Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
marietje2

marietje2

27-02-2012 om 11:42

Wat te doen met fout rivm en ggd?

Mijn dochter van inmiddels 10 kreeg vorige week een oproep van GGD om voor DTP 9 jaar prik in te laten enten. Echter heeft ze vorig jaar de dubbele 9 jaar prik gehad: BMR en DTP. Ik mailde hierover GGD dus. Die mailde vervolgens terug dat dochter toen tegen BMR en MenC is geent waarop ik met grote verbazing weer terug mailde om een nadere uitleg aangezien met 14 mndn voor Menc wordt geent en met 9 jaar BMR en DTP. Hierop wist ze geen antwoord en ik moest Rivm maar bellen. Ook die wisten het niet. Ik vroeg dus om uit te zoeken of er geen administratieve fout is gemaakt en om dit zsm uit te gaan zoeken alvorens mijn dochter dubbel te laten enten tegen DTP, kind onnodig met prik te moeten belasten en vrij van werk voor moeten nemen. Dit kon echter niet!

Ik neig nu naar de enting maar laten zitten maar voelt toch niet goed.

Heeft iemand dit wel eens ad hand gehad en wat toen gedaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marietje2

marietje2

27-02-2012 om 15:55

Beemer

Bedankt voor je reaktie en inderdaad is het inenten ipv enten, ha ha; in mijn haast dus fout.

Ik heb inderdaad zojuist op de inentingskaart gekeken en daar staat gewoon BMR2 en DTP op, zoals ook zou moeten. De nieuwe uitnodiging voor nogmaals DTP is dus een administratieve fout + heel gelukkig is ze ook niet dubbel INgeënt. Pffttt...opgelost dus gelukkig maar ik vind het wel heel kwalijk en zal dat dan ook doorgeven aan ggd en Rivm.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.