Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wat voor cadeautje voor afzwemmen

Mijn dochter van 5 mag deze week afzwemmen voor haar A diploma. Nou lijkt het mij leuk om haar een kadootje te geven na afloop, maar ik vraag me af wat een beetje 'normaal' is. Gewoon een klein dingetje, of iets groters, een spel ofzo, of is dat weer too much voor iets wat op zich ook al een beloning is, een diploma.
Wat hebben jullie gedaan of wat zien jullie om je heen wat normaal is?
Groetjes Marije

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angelina ballerina

angelina ballerina

23-04-2012 om 15:34

Bij onze dochter

op school is het gewoonte dat je gaatjes mag als je je diploma hebt gehaald. Dat wilde onze dochter ook, dus dat hebben we gedaan. Anders had ik denk ik iets gegeven wat met zwemmen te maken heeft, een of ander opblaasbaar ding, een duikbrilletje, dingen om op te duiken, een nieuw zwempak als ze dat nodig zou hebben, kaartjes voor een groot subtropisch zwembad, zoiets.

Hanne.

Hanne.

23-04-2012 om 16:34

Maakt het uit

Maakt het uit wat normaal is? Als wij hier nu massaal aangeven dat kinderen een wii voor hun a diploma krijgen ga je dat dan ook doen?

Oudste heeft voor het A diploma niets gekregen. Althans, we zijn met de hele familie uit eten geweest. voor het B diploma volgde een paar skeelers. Was ie toevallig aan toe.

marije123

marije123

23-04-2012 om 21:13 Topicstarter

Nee,

het maakt niet uit wat normaal is. Ik ben gewoon benieuwd wat er over het algemeen gegeven wordt voor het afzwemmen. Dat wil niet zeggen dat ik dat ook meteen aan ga schaffen.
Ik zal m'n vraag anders stellen: Wat hebben jullie gegeven aan jullie kinderen toen die afzwommen voor hun A?
Groetjes Marije

Net achter de rug!

Hoi Marije,

Afgelopen zaterdag heeft onze dochter haar a diploma gehaald.
Wij hebben gaatjes voor in haar oren gegeven, dat wilde ze zelf heel graag.
Opa en oma wilden ook wat geven.
Ik heb een vriendenboekje namens hun gekocht.
Ik zou het klein houden.
Ik las iets over een kado wat met water te maken heeft.. Van die opduik staven in felle kleuren had ik anders voor haar gekocht.. dan krijgt ze dat voor haar B!
Succes en plezier komende week met afzwemmen!

Tijgeroog

Tijgeroog

24-04-2012 om 14:12

Hier

Een duikbril met snorkel voor z'n A, had ik al een keer ergens in een aanbieding gekocht. Van oma kreeg hij 10 euro, vond ik eigenlijk veel te veel. Van de andere opa en oma niets, die vonden dat niet nodig en dat vond ik prima.
Als hij z'n B heeft gaan we een keer bij Centre Parcs zwemmen, dan kan hij met z'n duikbril naar de vissen kijken.

marije123

marije123

24-04-2012 om 21:59 Topicstarter

Bedankt

Bedankt voor jullie reacties.
Wat een leuk idee, om gaatjes te laten prikken. Als ze die nog niet had, had ik dat gedaan
Iets voor tijdens het zwemmen is ook een goed idee. Ik ga morgen maar even rondkijken!
Groetjes Marije

Tja

hier krijgt onze zoon een nieuwe fiets, dus totaal niet iets kleins en ook misschien niet "normaal" maar het motiveert hem wel

Ilva

Ilva

27-04-2012 om 15:02

2 daagjes weg

Wij hebben onze kinderen twee daagjes weg met papa gegeven. Alle drie zijn ze motorisch niet sterk en hebben dus bijna drie jaar over het halen van hun A gedaan (tenminste nummer 3 is nu 2,5 jaar bezig en heeft z'n A nog niet). Maar het is ook iets waarvan je weet dat ze alledrie gaan halen en leuk om iets speciaals te doen. Oudste ging kamperen met papa (in oktober in een klein tentje, brrr) en naar een pretpark en middelste in een hotel (via speciale site, vrij goedkoop) en naar een theatervoorstelling. Jongste weet het nog niet. Maar het motiveert wel.

Ze gaan met hun vader omdat hij gewoon minder thuis is dan ik ben en speciale aandacht twee dagen lang vinden ze geweldig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.