Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Waterspelletjes

hoi

mijn dochter viert binnenkort haar eerste verjaardagsfeestje als ze 5 wordt. Er komen zowel meisjes als jongens, en we hebben op het kaartje al gevraagd of ze badkleding mee nemen. Ik wil het nl buiten houden en ze lekker met water laten kliederen. we hebben zelf ook een zwembad (zo'n intex) waar ze, uiteraard onder begeleiding, even in kunnen spelen.

nu ben ik nog op zoek naar water-spelletjes. Ik heb al wat spelletjes in het forum archief gevonden zoals pingpongballetjes van flessen afschieten met een waterpistool. Hebben jullie nog leuke ideeën? Snoephappen wordt 'm niet omdat mijn dochter niet met haar hoofd onder water durft, verder is ze wel erg watervrij net als alle vriendjes/vriendinnetjes

groetjes
Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

29-06-2009 om 23:46

Water scheppen

2 emmers voor ieder 'team' en dan met een plastic bekertje zo snel vanuit de ene emmer met water de andere zien te vullen (of gewoon X tijd nemen en wie er dan het meest water heeft overgeheveld).
Wat ook erg leuk is, maar ik denk meer voor ouderen: 2 teams, ieder team kiest iemand uit kun midden die een regenbroek aan krijgt, en dan hetzelfde verhaal als hierboven, alleen moet je de regenbroek vullen met water en door de pijpen boven de andere emmer leeg te laten lopen breng je het water over. (Dus iemand houdt de pijpen dicht aan de onderkant en de anderen scheppen er met een plastic bekertje water in).
Jesse

Jesse_1

Jesse_1

29-06-2009 om 23:48

Oh en...

Laat ze waterballonnen vullen en verzin daar iets mee (bv waterballonnen van de ene naar de kant over laten gooien en dan zoveel mogelijk water hiervan in een emmer verzamelen).
Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.