Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
bertje1

bertje1

07-11-2009 om 15:21

Waveboard?

Ik wilde evt. voor Sinterklaas een wave board voor mijn 10 jarige zoon kopen.
Hij is niet heel handig met dit soort dingen, maar vindt het hoop ik wel leuk.. is dat ook zo?
en: wat voor een moet ik dan kopen? en bescherming?
dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen

Helen

08-11-2009 om 12:29

Het schijnt...

Het schijnt dat ze ze ook bij de Action verkopen voor minder dan 20 euro.
Mijn idee is dat goedkoop meestal duurkoop is maar voor een voorbijgaande trent misschien een idee om te proberen.. En als ze dan echt heel enthousiast zijn, kun je altijd nog een goed (dure) kopen als de eerste kapot is.. (en als je genoeg geld hebt

bertje1

bertje1

08-11-2009 om 13:17

wist eigenlijk niet eens hoe duur ze zijn. misschien is de optie van een iets goedkoper ding iets. (ik ben met je eens: goedkoop vaak duurkoop). nou, maar eerst eens checken of ie het leuk vindt.

Gaia*

Gaia*

08-11-2009 om 15:13

Hier succes

Wij hebben een waveboard gekocht voor zoon, later ook voor dochter. 50 euro (via internet). Ik vond het ook vreselijk duur. Maar ze zijn er ook van 130 o.i.d.
Ondertussen zijn we wel heel blij dat we ze gekocht hebben. Hier is het zelfs een vervoermiddel geworden naar en van school. Ze hebben het zo geleerd. Ik heb het ook geprobeerd en je hebt het zo door hoor. Niet moeilijk. Maar ja, het hangt natuurlijk wel van je kind af of het leuk gevonden wordt of niet.

Wij hebben er in ieder geval geen spijt van.

4 of 2 wielen

je hebt wavebaords met 2 vielen, dat zijn de gangbare en met 4 wielen. Ik weet niet hoor...maar als mijn kind niet zo 'handig' was ermee zou ik voor de zekerheid er 1 met 4 wielen kopen. Volgens mij kun je die ook nog verstellen naar weer 2 wielen.
groeten albana

O.K.

O.K.

09-11-2009 om 14:02

Net binnen

ik heb hem net binnen gekregen via Sidder(goed), ze waren een tijd uitverkocht, nu hebben ze weer beperkt. Onze dochter zeurt al een lange tijd... ik vind 50 euro ook veel,maar dat ben je ook kwijt voor een paar goede skeelers. Die van de Action schijnen niet goed te zijn, meteen wielen er af geknapt. (de hele buurt heeft of wil zo'n ding, vandaar de kennis)
Het is goed voor de lichaamsbeweging, bevorderd buiten spelen, beter als een nieuw spel voor Nintendo o.i.d!
Succes

Vanaf welke leeftijd?

Titel zegt eigenlijk al genoeg, maar vanaf welke leeftijd zijn die waveboards geschikt?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.