Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
May

May

07-11-2011 om 21:44

Wel of geen andere jas..

Ik heb voor dochter (11) een jas gekocht bij H&M. Toen ik ermee thuiskwam, vond ze de jas prima. Nu, een paar maanden later heeft ze 'm echt nodig en nu blijkt dat ze het eigenlijk een hele lelijke jas vindt. Ze vindt het zelf ook heel vervelend, maar ze voelt zich er niet fijn in. En ik kan het me voorstellen, eigenlijk staat 'ie haar voor geen meter... Maar ja, krijgt ze dan zomaar weer een nieuwe...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Verkopen op marktplaats

en dan een nieuwe kopen.

Vic

Vic

07-11-2011 om 22:39

Als hij niet staat

Ik zie het probleem niet helemaal. Ze heeft hem niet zelf uitgezocht én hij staat haar niet, dan is het toch niet verwend ofzo om een andere te kopen. Ik zou gewoon een redelijk betaalbare nieuwe kopen, en deze houden als reservejas.

Toen ik 13 was...

heb ik ook eens een jas gehad die min of meer door mijn ouders was uitgezocht. Ik had op dat moment niet zo heel erg een eigen mening, of in ieder geval liet ik mij overhalen door mijn moeder. Uiteindelijk heb ik het ding maar een paar keer aangehad en toen ingewisseld voor een oud gewatteerd spijkerjasje, dat nog van mijn moeder geweest was toen zij jong was.

Mijn moeder heeft het nog heel vaak over 'die ene jas die ik niet aan wou', die ze later een keer aan een tante van mij heeft gegeven. Ze ziet nog steeds niet in dat het een oudwijvig ding was, waar die tante in kwestie van over de 50 wel blij mee is!

Ik sluit me dus aan bij de andere dames.

Tango

Tango

08-11-2011 om 21:12

Andere kopen

Als je de jas bij de H&M hebt gekocht zal je je er in ieder geval niet blauw aan betaald hebben. Ik zou dus inderdaad een andere jas kopen. En neem dan je dochter mee, zodat je niet weer met een verkeerde thuis komt. De huidige jas kun je inderdaad proberen te verkopen of als reserve bewaren. Enne, dit is natuurlijk wel het risico dat je loopt als je voor je 11-jarige zelf iets gaat kopen. Ik neem dochter van 10 ook mee als ik iets koop voor haar, anders kan ik het ook terugbrengen of blijft het in de kast hangen.

Miskoop

Een miskoop moet je niet te vaak hebben, maar het kan een keer gebeuren. Jas is lelijk en hij staat je dochter niet.
Gezellig samen winkelen voor een nieuwe dus.

May

May

09-11-2011 om 17:21

Dank voor de reacties

Normaal gaat ze altijd mee kleren kopen, maar bij H & M was er maar een dag ofzo 20 procent korting op alles, dus toen ben ik alleen gegaan. Ik heb haar de jas laten passen toen ze thuiskwam en ook echt gezegd dat ik hem met liefde ging ruilen. Mevrouw had toen niet heel veel zin om te passen en heeft daar niet echt de tijd voor genomen. Achteraf had ik zelf ook iets kritischer moeten kijken. Heb nu in de tweedehandswinkel hier in de buurt een leuke jas gekocht en daar breng ik die andere weer naartoe...

Vroegah...

Oh ja, mijn moeder had ook ooit eens een jas voor mij gekocht die ik echt spuuglelijk vond (bij de Wehkamp). Ik geloof niet dat ik enige inspraak hierin had gehad. Desalniettemin had ik vette pech. Ik moest het schreeuwende blauwe dekbed gewoon de hele winter aan... (ik herinner het me nu nog).

Dat je niet zomaar iets nieuws koopt voor je dochter kan ik me helemaal indenken. Maar als ze d'r echt ongelukkig mee is, dan heb je nu toch een hele mooie oplossing voor gevonden. Ik wou dat ik zo'n moeder had

Groetjes, Linda

May

May

11-11-2011 om 12:47

De jas is weg!

En nou maar hopen dat ie in de tweedehandswinkel verkocht wordt, en anders maar niet.. Ik zag dochter net in haar nieuwe jas de school uit komen en dacht 'dit is goed opgelost!'

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.