Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
mosie

mosie

26-08-2010 om 07:31

Wel of niet eten koken op kamp?

Hierboven had ik een draadje gestart over dat mijn kind voor het eerst op kamp gaat.
Het is dus voor de eerste keer dat hij helemaal alleen zonder ons weg is van huis. ( hij is net 11)
Nu hebben ze mij gevraagd om te helpen bij het koken op een van de avonden, alleen weet ik niet of ik dat moet doen.
Aan 1 kant wil ik zelf wel, kan ik ook even zien waar hij ligt etc....maar aan de andere kant ben ik bang dat het voor mijn zoon niet goed is om mij dan te zien, en dan ook nog mij zien wegrijden naar huis.
Ik moet vandaag antwoord geven.
Mosie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

26-08-2010 om 08:19

Niet doen

Aangezien je het al zo moeilijk vindt, denk ik dat je het loslaten voor jezelf veel moeilijker maakt door er een avond bij te zijn.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hillary

Hillary

26-08-2010 om 09:16

Ach

Jij verwacht misschien je zoon in tranen bij het wegrijden, de kans is groter dat hij je geen blik waardig keurt, hooguit zal hij vragen wanneer je weer weg gaat.

Dat denk ik ook

Kan het niet zo zijn dat jij je er drukker over maakt dan je zoon? Alle hulp is welkom op zo'n kamp lijkt me.
Mijn dochter gaat naar een waddeneiland, dus daar gaan ze zelf koken, hulp van ouders is een beetje lastig in dit geval, anders had ik het graag gedaan.

Maar goed, ik ken jou en je zoon natuurlijk niet, kan alleen vanuit mijn eigen ervaring praten

mosie

mosie

26-08-2010 om 12:48

Excuses

had ik in bovenstaand draadje al gemaakt!
Mosie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.