Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welk puberboek?

Ik overweeg om voor mijn dochter van bijna 11 een puberboek te kopen, maar kan geen keuze maken tussen 'het puberboek' van Sanderijn van der Doef of 'hoe overleef ik de pubertijd' van Francine Oomen. Ze zien er alletwee erg leuk uit. Dochter vindt beide auteurs leuk. Welk boek valt bij jullie puberende dochters het meest in de smaak en wat vinden jullie zelf?

Bedankt!

Groet,
Pina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoe overleef ik....

hoi Pina,
Mijn dochter heeft nu enkele weekjes het boek van Francine Oomen en ze is er helemaal weg van! Leuke herkenbare tekstjes,plaatjes,quiz,invuldingetjes!
Het andere boek van Sandrijn ken ik niet.......
succes!!
An

Marjolein

Marjolein

05-10-2011 om 08:50

Het puberboek

van Sanderijn van der Doef was hier een groot succes!

Netel

Netel

05-10-2011 om 09:03

Lena lijstjes en hoe overleef ik...

Allebei pubertoppers. Hier door puberdochter stuk gelezen en Hoe overleef ik heeft ook een tijdschrift wat eens per maand uitkomt en waar beginnende pubers ook vaak tips en leuke dingen uithalen.

toja

toja

05-10-2011 om 13:28

En voor jongens?

Neem aan dat Lena lijstje en hoe overleef ik vooral voor meiden is?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

horop

horop

05-10-2011 om 16:24

Sanderijn

wij hebben het puberboek en ik moet zeggen dat ook ik het een geweldig boek vind.

Zus

Zus

05-10-2011 om 18:29

Wij hebben ze allebei!

Onze dochters kijken zelf vooral in die van Francine Oomen, maar we lezen voor uit die van Sanderijn. Allebei prima!

ayla

ayla

06-10-2011 om 09:55

Het leven van een loser

zowel leuk voor jongens als meisjes

pina

pina

06-10-2011 om 09:56 Topicstarter

Beide dus

Ik denk dat ik beide boeken koop. Het puberboek kan later altijd nog handig zijn voor zoonlief die nu 7 is. Hoe overleef ik de pubertijd lijkt me ook meer iets voor meisjes dan voor jongens, terwijl het puberboek van van der Doef neutraler is.

Bedankt voor de reacties!

Groet,
Pina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.