Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
vlinder72

vlinder72

20-12-2010 om 13:37

Welke bioscoop film?

Deze kerstvakantie leek het mij wel een leuk idee om naar de bioscoop te gaan. Alleen welke film is leuk? Ik had naar Foeksia de Miniheks willen gaan maar die draait niet meer.

Ik kan nu kiezen uit:

Verschrikkelijke Ikke
Megamind - superschurk
Rapunzel
Legende van Ga-Hoole
Megamindy (willen mijn jongens echt niet)
Dik trom (gaat de oudste volgende week al naar toe op een feestje)

Mijn kinderen zijn 8, 6 en 5 jaar (twee jongens en een meisje).

Is iemand toevallig al naar een van deze films geweest en kan mij iets aanraden. Ik heb echt geen idee. Ik heb ook geen voorstukjes gezien. Mijn kinderen kennen de films ook niet dus ik het ook niet aan ze vragen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

20-12-2010 om 14:04

Rapunzel

Mijn dochter van tien jaar vond Rapunzel enorm leuk!
Vooral omdat de film veel humor bevat, volgens haar vonden jongere kinderen in de bios de film ook geweldig.

Verschrikkelijke ikke!

Superleuke film!!

Martien

Martien

20-12-2010 om 16:30

Verschrikkelijke ikke

ging een paar weken nogal onverwacht naar de film. De miesjes 14,13 en 11j hebben zich goed geamuseerd en harteleijk moeten lachen (ook ik), alhoewel de 2 jongste beweerden dat het 'megaschaamtelijk' was om naar die film te gaan kijken, omdat het overige publiek bijna uitsluitend uit kinderen en ouders bestond (zij vinden blijkbaar dat zij daar niet meer toe behoren )
Veel plezier met je keuze

Guinevere

Guinevere

20-12-2010 om 20:39

Het geheim

Ik wilde eigenlijk met zoon en zijn vriendin (beiden 8) naar "Het geheim" gaan. Het is een goochelfilm. Is dat iets?

You tube

op youtube kun je diverse previews kijken van films. Ik heb er een paar van Rapunzel gezien en die lijkt mij enig! Wij gaan daar dus heen, met knul van 5, meiden van 7 en knul van 11! Ze hebben alle 4 gelachen om de stukjes en kunnen niet wachten tot we gaan!

sidneysheldon

sidneysheldon

20-12-2010 om 21:29

Rapunzel

ben vandaag naar rapunzel geweest met meisje van 7 en jongen van 5. Ik vond het een erg leuke film, hij was in 3D. Ik denk alleen dat als je 2 oudere zoons hebt, ik eerder Dik Trom zou kiezen.

Wav

Wav

21-12-2010 om 00:11

2 gezien

Verschrikkelijk ikke en Guardians of Ga'Hoole allebei gezien. Verschrikkelijk Ikke leek me helemaal niet leuk, soort van tekenen wat me aanstaat maar was echt een hele leuke film. Guardians in 3D wat spectaculairder door de manier van filmen, ook mooier getekend. Allebei hele leuke films. Ik ben gegaan met zoon van 10, ook hij vond ze allebei geweldig.

Rapunzel

en misschien gaat man en oudste doxhter met haar speciaal naar Amsterdam want daar draait hij in 3d.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

21-12-2010 om 19:27

Megamind superschurk

Gisteren naar Megamind geweest met zoon van 9 en dochter van 6 en ze vonden hem allebei erg leuk. Ik vond hem zelf ook leuker dan ik had verwacht.

vlinder72

vlinder72

22-12-2010 om 12:03

En het wordt ...........

Verschrikkelijke Ikke in 3D

Rapunzel lijkt mij zelf niet zo leuk en ik moet mee natuurlijk. Bovendien ging onze laatste film ook over een meisje (De Prinses en de Kikker) en nu willen mij jongens wel eens een echte jongensfilm. Ik heb de trailer op You Tube opgezocht en mijn dochter lijkt het ook een leuke film.

En ook leuk. De film bleek maar 6 euro p.p. te zijn. En dat voor een 3D film inclusief (leen)bril. Ik had een veel hoger bedrag verwacht dus dat was een aangename verrassing.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Coco

Coco

23-12-2010 om 14:09

Vlinder

"Rapunzel lijkt mij zelf niet zo leuk en ik moet mee natuurlijk. Bovendien ging onze laatste film ook over een meisje (De Prinses en de Kikker) en nu willen mij jongens wel eens een echte jongensfilm."
Verschrikkelijke ikke is heel leuk voor jongens en meisjes, maar, afgezien van de "superschurk" zijn de hoofdrollen wel voor drie weesmeisjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.