Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke bioscoopfilm

Dochter is bijna jarig en wil heel graag met een paar vriendinnetjes naar de bioscoop. Leuk, goed idee, maar er zitten helaas wat maren en mitsen aan. Vriendinnetje 1 is dyslectisch en wil het liefst naar een nagesynchroniseerde film, vriendinnetje 2 houdt niet van spannende films, vriendinnetje 3 vindt snel dingen kinderachtig. Wat ze allemaal leuk vinden: High school musical (Nederlandstalige versie) en films als de Princess Diary of A Cinderella story. Ik kan eigenlijk niet echt iets geschikts vinden. Nanny McPhee, maar is dat niet kinderachtig? Iemand nog een briljante tip? Ik kan natuurlijk thuis wat huren, maar de lol zit 'm in het bioscoopbezoek met popcorn, anders is het net een gewone vakantiedag, waarop hier wel vaker (slaap)feestjes met film plaatsvinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m ik

m ik

08-06-2010 om 08:51

Nanny mcphee

Ik heb de eerste film op tv gezien samen met mijn dochter van (toen) 8 en zoon van 6 jaar. Zij vonden de film helemaal geweldig.
Vervolgens op de internetsite van de bioscoop een trailer gezien van Nanny McPhee nummer twee en die leek ze ook erg leuk (alleen wilden ze nóg liever naar Hoe tem je een draak).
Het lijkt mij dus wel een aanrader. Niet supereng, maar ook niet kinderachtig.

zomaar een naam

zomaar een naam

08-06-2010 om 09:57

Leuk

Ik weet niet hoe oud je dochter is. Maar mijn dochter van 9 vond Nanny mcphee helemaal geweldig.

Pennetje

Pennetje

08-06-2010 om 10:22 Topicstarter

Ja, stom

Dochter wordt 12. De vriendinnen zijn allemaal 10, 11, of 12.

emma43

emma43

08-06-2010 om 14:14

Lastig,

Je dochter hangt zelf een beetje tussen kinder en puberfilms in,die dan weer ondertiteld zijn.Er draaien ook niet echt leuke meidenfilms op dit moment.
Mijn dochter,15 wil graag ,Alice in wonderland zien,meer voor,maar dat is meer voor Johny Depp.
Jammer,soms is er echt een leuke film voor die leeftijd,alleen op dit moment net niet.

Pennetje

Pennetje

08-06-2010 om 14:30 Topicstarter

Ja lastig

Dochter zelf is dol op van die puberfilms, 17 again, Camp Rock, van die moderne assepoesterfilms. Een van haar beste vriendinnen is echt nog niet in staat de ondertiteling te lezen vanwege haar dyslexie. En dat meisje hoort er wel bij!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.