Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ilva

Ilva

07-05-2010 om 12:38

Welke film (dvd)

Mijn zoontje wordt binnenkort 10 jaar en voor zijn feest willen we thuis een bioscoop maken met een beamer. Bijna alles is geregeld maar welke film is leuk. We wilde eigenlijk een 3D film (avatar of alice) maar die zijn niet in 3D op dvd. Weten jullie een leuke film voor 10 jarige?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marit

Marit

07-05-2010 om 14:24

Ilva

Wat is leuk:
- Ice Age
- Up
- Madagascar
- Pietje Bell
- Q&Q
- Kameleon
- Huis Anubis

Misscien kun je je zoon meenemen naar de bieb of op internet laten kijken wat hij zelf leuk vindt.

Veel plezier!
Marit

soepstengel

soepstengel

07-05-2010 om 17:52

Gisteren

kwamen hier 2 mannekes van 9( broertje van vriendje van zoon)films uitzoeken om savonds te kijken. Wat zei uitzochten?
Snuf de hond
kameleon
indiana jones
en mr bean.

Ook allemaal toppers van mijn bijna 11 jarige zoon
Als ze niet allemaal even goed/snel kunnen lezen is misschien een nl film wel het makkelijkste te volgen?
Snuf de hond werd hier op school in groep 7/8 ademloos gekeken.

sandra75

sandra75

07-05-2010 om 19:44

Ow ze staan er al zie ik

Inderdaad: Snuf de hond (en dan vooral Snuf en de jacht op Vliegende Volkert) en de kameleon!! Hier ook absoluut favoriet bij tienjarige zoon (en zevenjarig broertje

Tink

Tink

07-05-2010 om 23:47

Tip van mijn dochter

... van 15 die zit mee te lezen: Keizer Kuzco (Disney)! Is al wat ouder maar wel erg leuk

Ilva

Ilva

09-05-2010 om 12:34

Leuk

Snuf de hond kennen we nog niet. Dus die gaan we zeker even nakijken. De kameleon is al bekend hier en ik wil eigenlijk een film die zoonlief zelf ook nog niet gezien heeft. Keizer Kuzco is inderdaad geweldig. Misschien daar ook over nadenken. Nog meer tips zijn welkom. Weet iemand iets over 3D films op dvd? Brilletjes zijn geen probleem (we hebben nog een oude barbiefilm in 3D liggen, maar dat leek me niet echt geschikt voor jongens van 10, hihi)

Ilva

Ilva

09-05-2010 om 12:34

Leuk

Snuf de hond kennen we nog niet. Dus die gaan we zeker even nakijken. De kameleon is al bekend hier en ik wil eigenlijk een film die zoonlief zelf ook nog niet gezien heeft. Keizer Kuzco is inderdaad geweldig. Misschien daar ook over nadenken. Nog meer tips zijn welkom. Weet iemand iets over 3D films op dvd? Brilletjes zijn geen probleem (we hebben nog een oude barbiefilm in 3D liggen, maar dat leek me niet echt geschikt voor jongens van 10, hihi)

Ilva

Ilva

14-05-2010 om 20:33

Snuf wordt het

Ik heb samen met zoonlief op internet gekeken naar trailers en snuf de hond leek hem geweldig. Ik ga 'm van de week kopen en dan wordt het dus Snuf de Hond (waarschijnlijk Vliegende Volkert). Bedankt voor de tips!

Ilva

Ilva

15-05-2010 om 22:35

Hier onbekend

Hier is de film onbekend. Zoonlief had er nog nooit van gehoord en z'n beste vriend ook niet. Op school mogen ze vaak ook films kijken op bijzondere dagen maar deze serie is ook nog nooit voorbij gekomen. Ik denk dat het dus wel meevalt. En veel kinderen komen er niet hoor. Zoonlief is heel zuinig met vrienden. Ik zal er nog eens extra naar vragen bij ouders maar zoonlief (en beste vriend) kijken er erg naar uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.