Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Julia64

Julia64

27-01-2012 om 10:50

Welke gymschoenen voor jongen van 10?

Zoon van 10 is uit zijn gymschoenen gegroeid - van die katoenen schoenen met gespje en rubber zool, beetje bootschoen-idee, jullie kennen ze wel.
Maar inmiddels is dat een gepasseerd station, heb ik begrepen - te kinderachtig (nog afgezien van het feit dat ik me afvraag of ze die nog wel verkopen in maat 38). Maar goed, wat dan wel? Moet ik het meer in de indoorschoenen-categorie zoeken? Zoon had het al over Puma, Adidas enzo ("want die heeft iedereen"), maar ik heb eigenlijk geen zin om er meer dan een euro of 20 aan uit te geven...
Iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij scapino

hebben ze erg veel keus in indoorschoenen.Van allerlei merken en prijsklassen dus ik zou gewoon even gaan passen want er zit wel veel verschil in.Niet alleen in maat maar ook in comfort.

Bristol

Wij hebben voor dochter van 10 goedkope indoor sportschoenen bij Bristol gekocht. Is zij zelf erg tevreden over. Maar nu ze voor zaalhockey extra indoorschoenen heeft van Asics merk ik het verschil. De goedkope zijn veel zwaarder en minder soepel. En de Asics zien er wat mij betreft ook veel leuker uit. Dus als je een merkschoen voor weinig ergens kunt vinden zou ik daar voor kiezen. Lijkt me vele malen fijner sporten. Zalando heeft dat soort schoenen ook.

Aktiesport

Heb ik net een paar witte sportschoenen gekocht voor 18 euro. Ze waren 45 euro en nu afgeprijsd. Veel kinderen hebben merk sportschoenen als dagelijkse schoen. Mijn zoon ook en dan mogen ze wel wat kosten van mij. Maar ik koop ook geen dure merkschoenen alleen voor de gym.
Maar ook goedkopere sportschoenen kunnen er wel een beetje leuk uitzien, het kost alleen wat meer moeite om ze te vinden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.