Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Welke limonadesiroop


Bakblik schreef op 20-03-2024 om 20:37:

[..]

Maar toch niet alles wat je eet hoeft het predikaat gezond te hebben? Een keer genieten van limonade/frisdrank chocolade of patat is heel gezond voor je emotionele welzijn.

Iedere avond rond deze tijd maak ik thee en daar eet ik 2 blokjes pure chocolade bij of 2 paaseitjes in deze weken. Thee zonder suiker, dat wel.

Ok, Bakblik, natuurlijk niet. Maar jij en Miepje gaven aan dat het niet ongezond is, daar reageerde ik alleen maar op. Natuurlijk hoeft niet alles altijd gezond. 

Maar als het toevoegen van wat siroop aan water er voor zorgt dat iemand wèl voldoende drinkt op een dag, dan zou je kunnen stellen dat het niet ongezond is. In ieder geval gezonder dan te weinig drinken en ook gezonder dan heel veel andere dranken.

Overigens nog als antwoord op de oorspronkelijke vraag: de allerlekkerste siroop vind ik perziksiroop die niet in Nederland te krijgen is en die wij dus af en toe invoeren uit Frankrijk. Zomers maken we vaak zelf siroop van citroenen en suiker, die is ook erg lekker!

Mugs,

Tesseire heeft ook perziksiroop (zero). Verkrijgbaar bij de Jumbo (€4,24 per fles). Misschien ken je hem al en is die niet te vergelijken met jou Franse perziksiroop 😉.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.