Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liorasint

liorasint

08-11-2011 om 12:14

Welke racebaan (8 jaar)

Hallo allen,

Welke racebaan is leuk voor een jongen van 8,5? Mijn zoon werd enthousiast van de darda racebaan uit de Intertoys catalogus, maar ik vraag me af: is die echt leuk, goed, kwalitatief ok? Je krijgt er twee auto's bij, is dat genoeg?

Wie weet welke racebaan echt heel leuk is? Deze kostte ongeveer 40 E, goedkoper mag ook!

Verder nog een probleem: hoe zorg ik dat broertje van 2,5 dat ding laat staan en niet sloopt?

LioraSint

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yaron

Yaron

08-11-2011 om 14:55

Carera

Mijn zoon kreeg een Carrera racebaan voor zijn zevende verjaardag, hij was dolenthousiast toen hij hem kreeg, maar hij heeft er een paar keer mee gespeeld en toen was het wel klaar. Dus ook niet zo positief.

Guinevere

Guinevere

08-11-2011 om 16:48

Carrera

Hier hebben we er een van Carrera gekocht (indertijd voor een 3-jarige). Juist omdat je daar makkelijk onderdelen van kunt bijkopen en de kwaliteit is gewoon beter dan die andere dingen. Ik moet wel zeggen dat het ding het grootste gedeelte van de tijd op zolder in de weg ligt. Maar wij hebben daar ruimte voor.

Fiorucci

Fiorucci

08-11-2011 om 19:41

Hier niet

Het was hier destijds een topper voor mijn jongens. Zal wel familiair zijn, ik speelde er ook graag mee bij mijn oma, die hem nog had van mijn vader en zijn broers.
Ik zou niet de goedkoopste nemen,dat is alleen maar ergenis. Liever een duur merk tweedehands kopen dan een goedkoop prul.

liora

liora

08-11-2011 om 20:00

Hmm

Ik denk dat Sint het niet gaat doen. Weer een doos erbij met speelgoed erin waar nauwelijks mee wordt gespeeld. Heb ik geen zin in.

Stark

Stark

08-11-2011 om 20:46

Raceauto ipv racebaan?

hier idem, racebaan gegeven wat én een sta in de weg was én waar uiteindelijk niet heel lang mee gespeeld is.
Als je zoon van racen houdt is misschien een race auto, radiografisch bestuurbaar een idee? Daar wordt hier dan wel heel veel mee gespeeld!

Tango

Tango

08-11-2011 om 21:19

Racebanen

Racebanen zijn inderdaad leuk voor even. Tangoman heeft er hier een en deze wordt altijd in de kerstvakantie neergezet, in de woonkamer, want verder nergens plek voor, en geeft dan even een paar weken speelplezier. Na die weken zijn de kinderen er weer op uitgekeken en kan hij weer voor een jaar worden opgeborgen. Geen idee trouwens wat voor merk het is, maar hij is wel enorm lastig om in elkaar te zetten. Tangoman is er altijd wel een middagje zoet mee.

Ely

Ely

08-11-2011 om 22:31

Zelfde hier

Radiografisch bestuurbaar spul ook veel handiger met je peuter. Hier altijd erg geslaagd cadeau, vorig jaar was hij zo blij dat hij moest huilen, geweldig.
Al gaat dat ook wel gauw stuk hier maar ik heb het liever stuk na intensief gebruik dan stof vergaren...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Puck

Puck

08-11-2011 om 22:36

Hier ook een miskoop

racebaan bleek hier ook een miskoop. Radiografisch bestuurbare auto wordt nog steeds mee gespeeld

liora

liora

08-11-2011 om 23:27

Dank!

Dat is een goede suggestie, vindt hij vast leuk!

Zelf

Hier wordt ook niet veel met de racebaan gespeeld, maar dat geldt eigenlijk voor alle speelgoed (kastenvol en hij verveelt zich voornamelijk?). Maar als er mee gespeeld wordt zet hij (7) hem zelf in elkaar, part of the fun zeg ik maar (oftewel, daar heb ik zelf geen zin in . Kan hij er zelf iets moois van maken, telkens weer een andere bocht. Het is overigens een Carrera.

Hier ook geen succes

Bij ons kreeg zoon van 5 toen nog, ook een racebaan. Later zagen wij dat er vanaf 12 jaar opstond. Ook beetje dom van ons.

Het was een enorm ding. De kinderen konden de autootjes niet in de baan houden, wat leidde tot grote frustratie. Overigens wijzelf konden ook niet met het kreng overweg (wij gingen natuurlijk racen als hij op bed lag). Verder zijn de dingen enorm kwetsbaar (met oog op andere zoon). Overigens heb ik per ongeluk de baan stuk gemaakt; daar hoef je dan weer geen 2,5 jaar voor te zijn.

Hij staat dus nu stuk te wezen in de garage... heel erg zonde van de 40 euro.

Maar goed, jouw zoon is 8,5. Dus dat zal wel schelen in de motoriek. Let dus wel even op leeftijdsaaduiding op de doos als je toch tot aankoop besluit over te gaan.

groetjes, linda

ody

ody

10-11-2011 om 22:22

Miskoop

Word niet vaak mee gespeeld omdat de auto's vaak uit de bocht vliegen en het een heel karwei is om op te zetten. Staat ook altijd in de weg. Merk weet ik niet, was vorig jaar rond deze tijd in de actie bij intertoys. Moest er nog speciaal 30km voor om rijden.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Cars

Heb via mp cars racebaan gekocht, kunnen allerlei auto's op, super! Dacht ik. Hmm.
Meneer wil de Darda baan die over de kop gaat,zonder batyterijen.
Hier dus mwah. Helaas. Want ik vind het een heel tof ding, de cars baan.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

liora

liora

10-11-2011 om 23:41

Het is geworden...

Een via infrarood met de hand bestuurbaar soort vliegende schotel. Je hand is dus de afstandsbediening. Weet zeker dat zoon er superblij mee zal zijn en kostte 30 E.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.