Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Jesse_1

Jesse_1

23-11-2011 om 22:19

Welke voetballers van nu zijn 'het' helemaal?

Voor het feestje van mijn zoon komende week 'moet' ik weten welke voetballers 'hot' zijn op dit moment.
Messi natuurlijk, en Sneijder.
In totaal heb ik zo'n 10 namen nodig.
Ronaldo, Kaka, Ibrahimovic, Rooney, Lampard, Iniesta, Fabregas, David Villa, Xavi, Torres. Haal ik van het lijstje 'best betaalde voetballers'.
Zijn dit echt 'de' voetballers die iedereen kent? Of mis ik juist misschien iemand?
Het moet wel een beetje internationaal zijn, maar 1 Nederlander is misschien wat schamel
Aan onze zonen wil ik het liever niet vragen omdat ik de invulling van het feestje een beetje een verrassing wil laten zijn.
Dank alvast! Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

23-11-2011 om 22:28

Hmmm

Even googelen wie er de laatste keer opgesteld stonden in het Nederlands elftal, is dat een idee? Er is natuurlijk die voetballer die net Nederlander is geworden, die is wel bekend (al is zijn naam me even ontschoten
Oh, en die leuke keeper. Hoe heet hij nou... Van de Sar.

Chippie

Chippie

23-11-2011 om 22:29

Ik ken ze niet...

Misschien verdienen ze goed, maar ik ken ze niet (bij sommigen rinkelt wel ergens een belletje). Kun je het niet beter zoeken in Nederlandse voetballers die in NL of in het buitenland voetballen? Dan kom ik vast een heel eind? En hebben ze een favo club? Die namen kennen ze ook geheid...

Vic

Vic

23-11-2011 om 22:41

Daar istie

Daar staan wel namen tussen die ik ken.

Doel
- Michel Vorm (Swansea City)
- Tim Krul (Newcastle United)
- Maarten Stekelenburg (AS Roma)

Verdediging
- Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
- Edson Braafheid (1899 Hoffenheim)
- Vurnon Anita (Ajax)
- Joris Mathijsen (Málaga)
- John Heitinga (Everton)
- Ron Vlaar (Feyenoord)
- Gregory van der Wiel (Ajax)

Middenveld
- Mark van Bommel (AC Milan)
- Wesley Sneijder (Internazionale)
- Nigel de Jong (Manchester City)
- Stijn Schaars (Sporting Lissabon)
- Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur)
- Kevin Strootman (PSV)
- Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval
- Roy Beerens (AZ)
- Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
- Luuk de Jong (FC Twente)
- Robin van Persie (Arsenal)
- Ryan Babel (1899 Hoffenheim)
- Dirk Kuijt (Liverpool)

Wat is zijn favoriete club?

Wat is de favoriet voetbalclub van je zoon? Waarschijnlijk kent hij daar alle spelers wel van en je zou daar misschien ook een paar uit kunnen kiezen.

Veel plezier met het feest!

Chris

+ Brunette +

+ Brunette +

24-11-2011 om 21:05

Stekelenburg (o.t.)

Ik moet altijd zo lachen als die naam op de Spaanse tv valt, ze zeggen daar "Estekéllenboerk".

Jesse_1

Jesse_1

25-11-2011 om 14:35

Thnx!

Hoewel mijn plannen iets bijgesteld zijn (ik was eerst van plan om ieder een naam te geven, maar eigenlijk past dat niet bij de opzet van het feestje: ze worden uitgenodigd door de bondscoach voor een testdag en worden dus 'getest' op diverse voetbalkwaliteiten - dus raar om ze dan opeens een andere naam te geven). Ik ga de info zeker nog in de quiz gebruiken - ik broed nog op een mix van voetbalweetjes, onzinnige voetbalweetjes en waanzinnige voetbalweetjes, om het ook voor de wat-minder-voetbal-liefhebbers ook leuk te houden.
NB ik wilde niet zoon's favo voetbalclub (Ajax) gebruiken, omdat ik weet er tenminste 1 _zeer_ fanatieke Feyenoord fan bij zit.
Bedankt, heb-er-zin-an, Jesse

He jammer, gale

Heeft ie net niet een elftal vol voor een potje

AzoraC.

AzoraC.

28-11-2011 om 10:50

Concept overnemen

Na veertien kinderpartijtjes is mijn fantasie wat uitgeput. Dit klinkt als een briljant concept voor het feestje van mijn tienjarige volgend jaar juni. Is er dan niet net weer een EK? Dacht t wel. Kat in het bakkie dus. Bied je het ter overname aan?

Jesse_1

Jesse_1

29-11-2011 om 23:12

Azorac.

Ik laat je nog weten hoe het geweest is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.