Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Wie heeft ervaring met de Pjama?

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met de Pjama? Mijn zoon van 7 plast nog met regelmaat in zijn bed. Nu heb ik gelezen dat de Pjama absorbeert als een luier, zorgt dat je bed droog blijft, maar dat het niet opvalt dat je beschermend materiaal draagt. Maar zie je dan niets? Ook niet als hij  geplast heeft? Hij wil hem dolgraag, maar ik vind hem een beetje prijzig om zo maar aan te schaffen. Heeft iemend er ervaring mee?

groetjes,

Chris

Wij gebruiken deze pjama al tijden voor onze zoons. Onze ervaring is zeer positief met deze oplossing. Het is niet echt een luier als je dat denkt. De pjama is zeg maar droog aan de buiten zijde zodat het bed droog blijft en aan de binnen zijde voelt het gewoon nat aan. Deze natte prikkel zorgt er voor dat je kind bewust blijft dat ie in bed heeft geplast. Wij hebben vroeger ook een tijd de zogenaamde apothekers luiers in eerste instantie gebruikt voor de vakantie en later permanent. Maar dat resulteerde dat ze uit eindelijk iedere dag een natte luier hadden. Naar mijn weten voelen deze luiers altijd droog aan. Mijn zoon van 13 is nu al een jaartje droog en draagt ze nog steeds omdat hij ze lekker vind zitten. Mijn zoontje van 11 heeft ze nog nodig en is ook een flinke bedplasser maar zij bed houden ze droog. Het nadeel is wel dat het drogen wat lang duurt. Ik heb dan ook voor beide 2 lange en twee kortte pjama's.

Goedenavond, 

ook ik ben zeer benieuwd naar deze broeken. Mijn dochter van 6 plast ook nog steeds jn bed. De natte prikkel is denk ik wel goed. Ik denk erover om over een tijdje ook een plaswekker te gaan gebruiken, ik vraag mij af of de grijze broeken hetzelfde absorptie volume hebben als de blauwe broeken.  

Groeten Rienke

Maar echte bedplassers worden toch helemaal niet wakker van een nat bed? Dus wat is de toegevoegde waarde van zo'n broek?

Marie111 schreef op 19-05-2021 om 12:10:

Maar echte bedplassers worden toch helemaal niet wakker van een nat bed? Dus wat is de toegevoegde waarde van zo'n broek?

ik was een flinke bedplasser,  ik werd wel vaak wakker van een nat bed😅

Hoi dames, moet zeggen lijkt me een mooi product om het bed droog te houden. Zelf was ik een hardnekkige bedplasser tot die in mijn 20. En feestje met alcohol is een zekerheid dat het fout gaat. Maar goed. Ik werd niet wakker van de “natte prikkel”. Ik denk dat het per persoon verschillend is. Mijn zoon is ook een bedplasser.  Van alles geprobeerd en signaalverwerking van de natte prikkel is er voor hem ook niet. Daarmee wil ik niet zeggen dat het geen goed product is. In tegendeel want inprincipe lijkt het gewoon een katoenenluier die zorgt dat bed droog blijft en ziet er zeker niet zo uit. Wij kiezen wel voor de apotheek luiers. Maar laten we die keuze ook lekker bij de ouders liggen. Het is zeker een product om uit te proberen. Ook al is het misschien niet goedkoop. Alles om ze droog te krijgen niet waar!

Ik heb ook belangstelling voor Pjama. Ik vraag mij af hoe Pjama er in het echt uit ziet. Is hij veel dikker dan een gewone pyjamabroek? Stugger? Harder? Kraakt het? Is er nog verschil tussen de lange en korte versie? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Wij hebben ervaring.

Wij gebruiken de Pjama nu ongeveer een half jaar voor onze oudste van 12, heel af en toe gaat het nog wel eens mis en als ze gaat logeren trekt ze altijd een Pjama aan.

Ze vind ze hartstikke lekker zitten en trekt ze ook nog wel eens door de weeks aan naar bed. Persoonlijk vind ik dat ze erg discreet zijn het enige nadeel is inderdaad alleen de lange droog tijd

Mama Irene,

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb pjama ook besteld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.