Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
karin

karin

10-11-2008 om 19:24

Wie kent de megaset boerderij van playmobil?

Wie kent de megaset boerderij van playmobil?
De normale boerderij ken ik van playmobil nr 4490,die is ook leuk,maar de grotere set is uitgebreider en staat niet in het playmobil boekje en is ook niet te koop bij de bekende speelgoed zaken,dus wilde ik even weten ofdat iemand ervaring had met de megaset?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fanvanmari

fanvanmari

11-11-2008 om 22:32

Kijk

kijk eens op www.fast2toys.nl. alle merken voor lagere prijzen

karin

karin

12-11-2008 om 10:06

Ja daar staan beide sets op had ik al gezien toch bedankt

daar had ik ze beide ook gevonden,maar ik vind de keus zo moeilijk omdat de normale playmobil boerderij(art,nr 4490) 2 stallen aan de boerderij heeft,is dus leuk voor diertjes in te zetten,maar de grote set is daar wel voordelig (art.nr 4055),maar daar zitten geen stallen aan de boerderij,maar daar zit wel een grote schuur bij,een maaidorsre,tractor en er zit onder de hooizolder nog een woonhuis met keuken en bedden enz.
Maar ik zie van de 4055 alleen een klein plaatje en die is veel uitgebreider(niet in de bekende speelgoedzaken te koop) dan die andere set,maar aan de andere kant die kleine is ook leuk met die stallen eraan en is nog altijd uit te breiden met losse artikelen,die ons zoontje nog altijd aan zijn verjaardag kan vragen enz.
Maar ik dacht misschien heeft iemand de megaset(nr4055)en weet of deze echt uniek is!
Toch bedankt voor je reactie............

karin

karin

12-11-2008 om 18:21

Vriend neemt liever de normale boerderij want

Mijn vriend neemt liever de normale boerderij,hij zegt dat hij bij zo'n ingericht huisje(keukentje,bedjes),wat bij de megaset onder de hooizolder zit,toch die kleine spulletjes kwijtraakt(hij is 4,5)en we kunnen een tractor enz. er toch nog gewoon los bij aan schaffen zegt hij en 2 stallen aan de kleine boerderij met hooizolder is ook leuk,want het scheelt toch 70 euro met die kleinere boerderij en daar heb je wel weer wat andere dingen voor!
Ik heb weer zoiets van ja maar met die grote set zijn we klaar nog enkele kleinigheidjes erbij en hij heeft iets nuttigs,maarja we komen er wel samen uit..........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.