Katniss
24-11-2013 om 20:41
Wii Skylanders (beetje stomme vraag)
Tijdens het doorbladeren van de Intertoys folder, vroeg ik me ineens af wat de functie is van de Wii Skylanders. Mijn dochter heeft ze wel eens in het echt gezien, en zij beweert dat die poppetjes eigenlijk helemaal niets doen. Klopt dat? Wat is er dan aan?

Dalarna
24-11-2013 om 20:45
Jawel
Het zijn allemaal verschillende poppetjes met hun eigen krachten, voordelen en tekortkomingen die uit 8 verschillende leefwerelden komen. Om het eerste spel een beetje normaal uit te spelen heb je uit al die leefwerelden een poppetje nodig al kun je het ook uitspelen met de drie poppetjes die bijgeleverd waren.
Je kunt tegen elkaar spelen met twee verschillende poppetjes en de poppetjes 'onthouden' ook hoe ver ze zijn gekomen. Je kunt ze dus zeg maar sterker maken door er mee te spelen. Als je ze doorverkoopt en je maakt ze niet 'leeg' kan een ander er weer meer door
Tot zover wat ik ervan begrepen heb....

Katniss
24-11-2013 om 20:47
Maar wat doen ze dan?
Bewegen ze uit zichzelf als je ze op tafel zet? Of zijn ze alleen om informatie in op te slaan?

Jesse_1
24-11-2013 om 20:48
Speciaal platform
Er is een speciaal platform bij waar je de poppetjes opzet waar je mee speelt.

Ilva
24-11-2013 om 21:03
Voor de op WII dus
Je noemt wel de WII maar begrijp je ook dat het dus voor een WII spel gebruikt wordt. Je speelt het spel met het poppetje dat op het platform staat. Je kan wisselen van karakter dus een ander poppetje neer te zetten. De ene heeft weer andere krachten dan de andere.

Katniss
24-11-2013 om 21:07
Dus
Je zet zo'n poppetje op het platform, en dan wordt jouw poppetje op de TV dat karakter?
Volgens mij zijn wij het enige gezin zonder Wii in huis Ik heb er wel eens op gespeeld, maar dat was zo'n tennisspelletje dat je gewoon met zo'n handgreepje speelde.

Tijgeroog
24-11-2013 om 21:07
Of op een andere console
De poppetjes op zich doen niets, bewegen niet, hoewel sommigen licht geven. Maar als je ze op dat platform zet speel je het spel op dat moment met dat poppetje. Je kan op die manier dus continu van karakter wisselen tijdens het spelen. Bovendien bewaart het poppetje je voortgang, dus als je het meeneemt naar iemand anders die skylanders heeft kun je daar met hetzelfde karakter spelen, die bovendien al op hetzelfde level zit als waar je het al eerder naartoe gespeeld had.

Katniss
24-11-2013 om 21:11
Volgens mij heb ik het door. Bedankt voor het oplossen van dit grote mysterie

jons
25-11-2013 om 09:59
delen
de poppetjes hebben een boven- en een onderkant die je onderling kunt verwisselen. Daarmee kun je dus weer heel nieuwe figuren creëren! Jongste heeft dit spel net een maand geleden voor zijn verjaardag gekregen, er komt nog wel een figuurtje bij voor de sint, denken we!
Hij vindt het erg leuk

Tango
25-11-2013 om 13:28
Wii
Wij hebben ook heel lang geen Wii gehad, Katniss. Dochter heeft er begin dit jaar van haar eigen geld 1 gekocht (tweedehands). Ik vond (en vind nog steeds) dat het een veel te duur apparaat is en de spelletjes al helemaal. Intussen staat de Wii alweer te verstoffen in de kast, wordt nauwelijks nog gebruikt. Dochter krijgt nu met de Sint weer een nieuw Just Dance-spel, dat is zo'n beetje het enige dat ze ermee doet. Ik hoop dat hij dan weer eens gebruikt gaat worden, want anders vind ik het nog zonde van haar geld ook. Zoon is al helemaal niet geinteresseerd, deed in het begin nog weleens een potje Mario Kart mee, maar ik hoor hem er nu niet meer over.
Overigens hebben we het apparaat nog om laten bouwen door iemand zodat je er goedkope, gedownloade spellen op zou kunnen spelen. Dit werkt echter bij ons niet. W.s. was het apparaat al teveel versleten en pakt hij alleen de originele spellen. Die proberen we dan maar zoveel mogelijk via Marktplaats en andere acties te scoren. Lukt heel aardig, ik had nu 2 Just Dance spellen voor de prijs van 1.
Maar goed, als het dus aan mij had gelegen hadden we de Wii nog niet gehad. Aan Skylanders beginnen we al helemaal niet, want alleen die poppetjes zijn al zo duur. Maar van anderen hoor ik inderdaad dat het erg leuk is. Onze kinderen vragen er echter niet om.

Dalarna
25-11-2013 om 18:39
Oja
Ik heb je vraag net hardop voorgelezen aan de mannen en ze vonden het wel lachwekkend totdat mijn man opmerkte dat ze inderdaad niets doen want ze staan met zijn allen hier achter het venstertje van onze tv kast Op zich staat dat ook best gezellig zo'n verzameling.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.