Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Yarno (12jr) en Lisa (11jr) Niet Meer Slapen en Douchen

Hallo Ouders Forum, ik heb een aantal problemen gehad en dit forum had me geholpen dus had ik besloten om een account aan te maken.

Mijn probleem is als volgt: ik heb een zoontje en een dochter, Yarno (12jr) Lisa (11jr). Ze hebben samen een goede band. Ik wil hun bedtijd gelijk houden om ruzie te voorkomen en hebben mijn man en ik besloten om dit een vast 8uur te maken en in het weekend 8uur30. Ze moeten dan wel al gedoucht zijn. Ze slapen samen in een bed want we hebben amper plaats. Ze hadden er nooit problemen mee tot gisteravond. Ze kwamen naar mij toe en zijden. We willen niet meer bij elkaar in bed en de bedtijd is veel te vroeg! De oudste begon me uit te schelden en de jongste deed eraan mee. Ik heb ze nu een straf gegeven en ze moeten voor de rest van de maand om 7uur naar bed. Maar nu komt het douche-probleem. Ze douchen altijd samen totdat ze op school bij het zwemmen ook samen moesten douchen. Ze wouden het niet en vonden het vies zij hun juf. Mijn dochter en zoon zitten bij elkaar in groep 7 omdat ze bleven zitten. Ik weet het echt niet meer hoe het in de pubertijd moet want als ze een keer alleen willen zijn en ze hebben maar een bed. Ik moet echt overwegen om de kamer met die van mijn man en mij te verwisselen. Graag advies!

Mickey

Mickey

24-09-2014 om 12:20

Troll

.

vlinder72

vlinder72

24-09-2014 om 12:42

Hmmm

Ik betwijfel of dit echt is maar je weet maar nooit,

Op dezelfdectijd naar bed doe je alleen omdat dat voor jezelf makkelijk is. Wij hebben vier kinderen en ze hebben allemaal een andere tijd om naar bed toe te gaan. De oudste van 12 jaar gaat tussen 21.00 en 21.30 uur naar bed. In het weekend rond 22.00 uur maar vaak ook vroeger. Die van 10 jaar gaat rond half 8. Hij heeft veel meer slaap nodig. Zijn zus van 9 gaat ook rond half 8 maar gaat dan nog lezen. Die van vijf gaat later slapen. Hij slaapt nooit voor 8uur. Hij heeft monder slaap nodig. Dus kijk naar je kinderen. Hoeveel slaap hebben ze nodig en pas daar de tijd op aan. Half negen in het weekend is vroeg voor een 12 jarige.

Samen douchen. Niet meer doen. Dat mogen ze zelf wel bepalen hoop ik.

Samen slapen. Dan ruil je maar van kamer. Allebei een eigen bed lijkt mij niet meer dan normaal. En wat dacht je van een stapelbed. Dat neemt minder ruimte in dan een tweepersoonsbed.

bibi63

bibi63

24-09-2014 om 12:51

huh?

Sinds wanneer douchen kinderen uit groep 7 samen bij het zwemmen?? Daar geloof ik niets van.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

24-09-2014 om 12:57

troll

Ik denk ook dat dit een troll is, maar voor het geval dat:

Omdat je de namen en leeftijden van je kinderen hebt neergezet ben je erg herkenbaar. Ik denk niet dat je kinderen dat leuk vinden.

Evanlyn

Evanlyn

24-09-2014 om 12:58

ach jongen...

doe toch eens wat aan je spelling en interpunctie. Anders valt het zo op.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-09-2014 om 13:17

Goed idee

Dat van die kamer wisselen....

Of jij bij je dochter en je man bij je zoon? Of verhuizen?

mickey

mickey

24-09-2014 om 13:32

een poosje terug

Er is een poosje terug een zelfde soort vraag gesteld.
Een stapelbed neemt minder ruimte in dan een tweepersoonsbed.
Het moeten samen douchen is ook erg ongeloofwaardig.
Plus dat de leeftijden ook echt niet kloppen bij groep 7, ook niet bij blijven zitten.

Plus

als ze beiden waren blijven zitten dan zitten ze niet bij elkaar in de klas....

tante Sidonia

tante Sidonia

25-09-2014 om 13:35

tjonge.........

die kinderen van jou hebben groot gelijk.
En nu gaan we weer grote mensen-dingen doen, oke?☺

andere Mickey (o.t.)

Ik post hier weliswaar niet meer zo vaak, maar zou je toch willen vragen een andere nick te kiezen. Ik heb deze al vanaf het begin van het bestaan van OO

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.