Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
hkh

hkh

04-10-2011 om 12:51

Zo blij!

Mijn jongste zit eindelijk weer lekker in haar vel. Begin dit jaar werden bij haar absences geconstateerd en veranderde ze (mede door medicatie) in een angstig, zeer onzeker meisje. Ze kon niet zo goed meer meekomen in de klas, was bang om te slapen, bang om haar mond open te doen etc. Na verandering van Depakine in Ethymal, kreeg ze vreselijke hoofpijnen, begin dit schooljaar.

En nu, sinds het ziekenhuis heeft geconstateerd dat haar medicijnspiegel veel te hoog is en we dus minder moeten en mogen geven, is ze op de weg terug en zei de juf (die ze dit schooljaar voor het eerst heeft) dat ze haar bijna niet herkend. Geen hoofdpijnen, geen absences, thuis weer "lekker" brutaal en bijdehand.

jeetje, wat een verschil met het laatste half jaar, ik heb me zo'n zorgen gemaakt ! En hoewel ze nog steeds een behoorlijke dosis slikt en we pas in januari een EEG scan krijgen, heb ik het gevoel dat ik mijn meisje weer terug heb...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hiep hoera!

Absences, hoofdpijn, een onzeker meisje, dat hakt er flink in. Fijn dat je je niet meer zoveel zorgen hoeft te maken. Geniet ervan!

skik

Wat heerlijk joh

O, je kunt je zo'n zorgen maken over je kind hè. Heel fijn dat dit nu voorbij is, de opluchting spat van je berichtje

hkh

hkh

04-10-2011 om 13:53 Topicstarter

Ja, eigenlijk raar

raar dat ik het berichtje hier plaats. Ik plaats of reageer wel eens maar niet heel vaak en over mijn dochter bij zorgenkinderen. Maar wilde het zo graag kwijt. Ik merkte al dat het steeds beter ging maar de juf was zo positief over haar vanochtend...

We zijn er natuurlijk niet maar jeetje, wat fijn ook voor mijn meisje dat ze weer gewoon is. Gister kwam ze binnen en riep : M.... in the house

hkh

hkh

04-10-2011 om 13:54 Topicstarter

Ik bedoel

gewoon zichzelf is, ieder kind is natuurlijk gewoon (of speciaal).

HKH

Fiorucci

Fiorucci

04-10-2011 om 18:33

Hkh

Ik herken je zorgen, dus ik ben heel blij voor jullie!!

Marjolein

Marjolein

05-10-2011 om 08:49

Hkh

wat fijn! Geniet ervan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.