Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ayla

ayla

21-05-2010 om 08:31

Zo lief

Manlief ging gisteren met de oudste van bijna 6 mijn auto ophalen bij de garage, de reparatie was nogal duur uitgevallen. Ach papa, zei ayladochter, ik hoef echt niet zo’n duur cadeau voor mijn verjaardag, de reparatie was al zo duur.
Zou je haar niet platknuffelen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
May

May

21-05-2010 om 13:29

Zo lief en zo herkenbaar

'Mamma, als jullie ooit geen geld meer hebben, mogen jullie mijn spaarpot wel hebben hoor'

Ha ja

zo lief!!!

hier vandaag ook:
mama wij gaan een marktkraampje doen waar mensen make up kunnen krijgen, en jullie mogen de helft van wat we verdienen want jullie geven al zo veel geld uit aan eten, en het huis en kleren voor ons

Martien

Martien

21-05-2010 om 15:20

Loterij

Toen we een paar jaar geleden aan de meisjes vertelden dat we zouden verhuizen en omdat we naar een groter huis gingen zouden we wat meer op de centjes moeten letten vb niet zo vaak meer zomaar een kadootje of mooie kleren kopen, maar wat meer plannen of op restaurantezoek (we gingen van een aflossing van 400eu/m naar 900eu/m en mijn man z'n job was onzeker op dat moment). Kwam dochter een paar dagen later met een loterijlotje thuis (oma koopt dat wel eens), als ze won mochten wij de centjes hebben (ze was toen 8j). Ze heeft de centen teruggekregen van het lotje en het lotje heb ik teruggebracht, met dringend verzoek niet aan minderjarigen te verkopen! Maar ik vond het zoooo lief en schattig bedacht

Guinevere

Guinevere

21-05-2010 om 22:12

Toegestopt

Ik krijg regelmatig wat geld toegestopt van zoonlief (bijna 8). Want ik moet toch wel vaak allerlei dure dingen voor het huishouden kopen, en hij heeft zóveel geld in zijn portemonnee, zegt hij.... Tja, ik neem het dan maar in dankbaarheid aan. De goede gave niet aannemen levert een verdrietig/verontwaardigd kind op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.