Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Coco

Coco

26-02-2012 om 20:37

Zo trots

Ik zit boven achter de computer.
Mijn zoon (11) is beneden harp aan het spelen. Het klinkt zo prachtig. Ik ben zo verschrikkelijk trots op hem. Hij heeft vorig jaar op het punt gestaan ermee te stoppen, omdat hij dacht dat hij geen talent had en niet vooruit kwam. Ik ben zo blij dat ik hem heb weten over te halen toch door te gaan. Hij is nu over zijn "dode punt" heen en gaat zó hard vooruit en heeft er weer ontzettend veel plezier in.
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je op een bepaald moment zo blij en trots voelt dat je het even kwijt moet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Leuk

wat leuk, kan het me helemaal voorstellen. harp kan zo mooi zijn als het met gevoel gespeeld wordt. en dat hij dan zo'n dip overleefd heeft en er nu weer zo enthousiast mee bezig is.... geniet er maar van, leuk!!

Genieten

Ik geniet met je mee Coco, heerlijk is dat als je je kind hoort spelen en er enthousiast over is.

Ilva

Ilva

28-02-2012 om 17:12

Geweldig

Geweldig he, zoals je van je kinderen kan genieten. Ik heb mijn zoon twee en half jaar geleden lichtelijk gedwongen om aan 2 muzieklesjes mee te doen. Met de belofte dat als hij het echt niets vond dat hij mocht stoppen. Hij vond het geweldig en na een jaar blokfluit les speelt hij nu piano en hij doet het geweldig! Nooit hoef ik tegen hem te zeggen dat hij moet gaan oefenen en stiekem ben ik een beetje jaloers dat hij het zo geweldig kan. En dat uit een a-musicale familie. Ik begrijp dus dat ze zo trots bent. Een harp is ook prachtig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.