Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Annet

Annet

18-04-2014 om 18:56

zoon van 7 wordt opgewonden van badpak

Hoe kan ik hier mee omgaan ? Heb een zeer vertrouwelijk en goed gesprek gehad met mijn 7 jarige zoontje. Die zegt dat hij een badpak wil (heb al diverse malen die van zijn oudere zus uit zijn kamer gevist) Hij zegt in al zijn onschuld dat hij er eentje wil omdat dan zijn geslachtsdeel niet meer om hoog zal gaan, want dat gebeurt als hij een badpak ziet.....en als tie er een had, zou hij hem soms een keertje aantrekken en verstoppen, en dan zou die lichamelijke reactie wel overgaan zei hij...... Heb in alle ernst en vertrouwen doorgevraagd, zit geen drang achter om meisje te zijn, vind de rest van de kledij ook niet interessant, is dus puur en alleen een lichamelijke reactie op een badpak..... Noemen ze fetisjistisch tranvestitisme las ik.... Maar goed, 7 lijkt me erg jong voor dit.... Hij vraagt me in alle vertrouwen of er toch maar een voor hem wil kopen..... Verder is het echt een echt jochie, stoer, wild, brutaal, sterk, echt een jongen, maar dit vond ik toch wel erg vroeg.... Hij is net 7.... Wat kan ik het beste doen, wel of niet iets kopen... Mijn man heb ik het verteld en die zegt, geen aandacht meer aan schenken en zeggen dat je het een beetje raar vind. Maar ik heb het vertrouwen van mijn zoontje en wil dat niet schaden.... wie heeft nog meer dergelijke ervaringen met zijn/haar kind ??

Hombre

Hombre

18-04-2014 om 19:46

Panties

De broer van een vriendin van mij wilde op die leeftijd graag de panties van zijn zus aan en daarmee de straat op. Vond ie zo lekker.

Nu een heel gewone middelbare hetero geworden (voor zover je dat ooit helemaal zeker kunt weten)

Mijntje

Mijntje

18-04-2014 om 19:57

swimsuit

En een swimsuit? http://www.bourkini.nl/contents/en-uk/d18_Kinder_Zwemkleding.html
Laat hem anders maar eens aanwijzen wat hij precies bedoelt (plaatjes op internet), want wil hij een badpak voor meisjes of voor jongens?

Annet

Annet

18-04-2014 om 20:28

Mijntje

Mijntje: een voor meisjes, absoluut, mag ook bikini zijn zei hij

Annet

Annet

18-04-2014 om 20:29

Hombre

Oke, dat was ook al zo jong ? Fijn om te horen dat er meer zo zijn...

vlinder72

vlinder72

18-04-2014 om 22:15

Koop ereen

Ik zou een badpak voor hem kopen bij de Hema of zo. Laat hem het badpak thuis aan doen in bad en onder de douche of zo. En bijvoorbeeld als je thuis een badje opblaast. Mijn oudste zoon wou vroeger graag gelakte nagels en kettingen om. Zo ging hij ook over straat. Hij is nu 11 jaar en hij doet dat nu echt niet meer. Sterker nog hij kan het zich niet eens meer voorstellen dat hij dat toen graag wou. Wat ik alleen bijzonder vindt is dat je zoon heeft gezegd dat hij opgewonden wordt van badpakken. Heeft hij dat echt gezegd? Ik heb drie zoons en een dochter en geen van allen heeft ooit seksuele gevoelens gehad naar het andere geslacht toen ze nog zo jong waren. Natuurlijk kregen ze wel eens een stijf piemeltje maar je kan nou niet echt een reden aangeven waarom dat dan net op dat moment was (volgens mijn vierjarige komt dat als er plas in zit ).

Annet

Annet

19-04-2014 om 12:02

vlinder72

Ja, dat heeft tie echt gezegd, heb hem zowat letterlijk geciteerd, daarom vind ik het ook zo lastig, schrok er wel van.... maar hij vind dat dus niet leuk, die lichamelijke reactie en denkt dat als hij er een heeft dat over gaat.... ik weet het ook niet....het is niet zo dat hij die gevoelens heeft naar het andere geslacht, puur en alleen bij een badpak..... tsja, vreemd, maarja, wat doe je eraan....Heeft iemand dit wel eens met een zoon/dochter meegemaakt ??

vlinder72

vlinder72

19-04-2014 om 12:28

dat kan ik mij voorstellen

Ik zou in ieder geval een badpak voor hem kopen. Verder heb ik geen tips voor je. Maar als je zoon een badpak wil zou ik er een kopen. Het is ook knap van hem dat hij je zo in vertrouwen nam.

bertje1

bertje1

19-04-2014 om 12:51

geen badbak

ik zou het niet stimuleren. wordt misschien 'erger' als je het stimuleert. Volgens mij is het helemaal niet handig zo'n fetisch te hebben.

Mijntje

Mijntje

19-04-2014 om 13:59

link

dag Annet
Deze link vond ik nog, ik hoop dat je er wat aan hebt:
http://www.ouders.nl/vraagbaken/mijn-dochter-wil-een-jongen-zijn-hoe-gaan-we-daarmee-om-7-jr

Hombre

Hombre

19-04-2014 om 15:16

Annet

Ik heb het even nagevraagd, het was nog vroeger. Een jaar of vijf zelfs.

Annet

Annet

20-04-2014 om 11:22

Bert en allen

Ja, zo denkt mijn man er ook over, ik ook ergens, even geen prikkelingen extra geven... maar toch, net wat er hierboven geschreven werd, het is wel heel kanp dat hij het zo tegen me heeft verteld.... dubio dubio....geef ik hem er een, dan prikkel ik het juist, maar wie weet is dan ook de spanning er vanaf..... ik denk er nog maar eens over na. Dank allen voor het meedenken

benza

benza

22-04-2014 om 20:00

ik zou

vooral proberen dit goed te accepteren voor jezelf, en proberen man hierin mee te krijgen. Want waar ik hem vooral te jong voor vind is een hoop schaamte en het gevoel vreemd te zijn. Dat kan hij echt niet gebruiken. Het is super dat hij je in vertrouwen neemt, dan kun je ook wat. Het klinkt alsof hij het nu al vervelend vindt opgewonden ervan te raken, ik zou hem proberen duidelijk te maken dat het oke is. En natuurlijk een badpak kopen, juist door dat niet te doen maak je het mi beladen.

creabea

creabea

24-04-2014 om 14:18

en als je nou wel een badpak koopt, maar...

als blijkt dat het niet over gaat, dan doe je het badpak toch gewoon weer weg? Dan moedig je hem verder ook niet aan om een badpak te gebruiken. Hij wil er niet zelf mee in het zwembad ofzo? Aan de andere kant: het is een beetje gek, maar nou ook weer niet extreem. En je kind is nog jong, misschien is het een fase.

Annet

Annet

24-04-2014 om 21:18

creabea / benza

dank voor de reacties, nee creabea, hij wil het niet aan voor te gaan zwemmen ofzo...Hij heeft er heel de week al niet meer over gehad, ik moedeig het niet aan, mocht tie er toch weer mee komen, dan misschien toch maar kopen, als ik het af blijf wijzen maak ik het idd misschien beladen.....ik laat het maar even komen zoals het komt, het is nu even rustig !!

rinske

rinske

24-04-2014 om 23:42

badpak

Dag Annet.
[speciaal ingelogd om te reageren na lange stilte ]

Mijn zoon van 7 heeft hetzelfde - wilde vorig jaar graag een badpak, en ik heb er ook 1 gekocht. Hij vindt het spannend en krijgt er juist een stijf piemeltje van, Zou het niet kunnen dat dit ook voor jouw zoon geldt, maar dat hij juist dat niet durft te zeggen?
Hier gaat zijn kamerdeur dicht en hij doet er een beetje geheimzinnig over.
Ik laat hem trouwens zijn gang gaan en ik zie er geen kwaad in. Jongens hebben nu eenmaal die gevoelens en erogene zones - of hoe noem je het?
Wel vertellen we hem dat dat alleen voor op zijn kamer is, net als aan zijn piemel zitten enz. maar op een normale manier.
Nu doet hij dat niet zo vaak meer voor zover ik weet.

Ik zou het dus niet verbieden of raar noemen. Ook niet per se aanmoedigen, maar neutraal benaderen. 'Jongens hebben meestal geen badpakken aan [mijn zoon zou het nooit buiten zijn kamer aantrekken, nu] , dus als je dat wilt, gaan mensen wel kijken'.

Tot zover!

Annet

Annet

10-05-2014 om 11:44

Rinske

Dank Rinske, fijn om iemand te horen wiens zoontje het ook heeft...
Zou goed kunnen dat tie het juist wel fijn vind, die erectie, ik weet het niet, momenteel is het rustig aan het front en heeft hij het er niet meer over... Ik heb het de laatste keer dat hij het er over had gezegd dat het wel over zou gaan als hij groter was en dat een badpak dus niet nodig was....dat accepteerde hij eigenlijk wel, en verder heeft tie het er niet meer over gehad.... groetjes Annet

Annet

Ik heb me ook even geregistreerd op dit forum . Momenteel ben ik net geen dertig en had ik vroeger (vanaf mijn zevende zal het zo geweest zijn) ook de drang om badpakken te dragen. Welliswaar badpakken die er het minst meisjesachtig uitzien.

Geen idee van waar die drang precies komt, ik vond het gewoon leuk om kledij te dragen uit één stuk. (het gaf ergens een beschermend gevoel ofzo...). Ik denk dat het bij mij begonnen is toen ik op mijn 5e een skipak moest aantrekken uit een stuk.

Die drang is pas de laatste jaren weggegaan, het heeft dus idd even geduurd. Heel vreemd allemaal.

Een vraagje voor jou Annet, heeft uw zoon ook de drang om zichzelf in badpak aan anderen te tonen? Of trekt hij zich het liefst in zijn eentje terug op de kamer in badpak?

Ik zou je dus zeker geen zorgen maken. Het belangrijkste lijkt mij dat je er zeker geen probleem van maakt en je zoon niet laat merken dat het abnormaal is...

bibi63

bibi63

11-08-2014 om 16:29

Een soort

Variant op een rompertje? Dat voelde vast safe.
Bibi

ik vind het goed dat hij een badpak aan om te zwemmen hoor mag dat met u te zwemmen hoor in het zwembad waar dat het ander mens zijn hoor of een biniki aan doen hoor als het mag van u

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.