Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Zorgen om zoon van 9 met Petechien en te hoge bloeddruk


DehaarclipvanMarieClaire schreef op 12-07-2023 om 21:41:

Heeft ie ook blauwe plekken, is hij bleek, moe, pijn in zijn botten en terugkerende infecties en onverklaarbare koorts? Heeft hij hoofdpijn? Minder eetlust? Is hij afgevallen? Zweet hij veel ' s nachts?

Jeetje wat een vragen, je gaat nav eventuele antwoorden toch geen diagnose stellen hoop ik? 

Ik ben ook benieuwd hoe het met je zoon gaat Ced en wens jullie sterkte met wachten op antwoorden en meer duidelijkheid. 

Even een berichtje om je te laten weten dat er aan jullie gedacht wordt. Ik hoop dat het goed gaat met je kind en met jou! 

Ook hier wordt aan jullie gedacht, sterkte!

Ook ik kom af en toe lezen. Hopelijk gaat het goed met je zoon.

sluit me aan bij bovenstaande 

geen reactie nog....dit is zo'n topic waar ik echt wel een paar keer per dag aan moet denken.....en hopen op het beste.
Sterkte TO

Dit houdt me ook bezig!
Sterkte TO

Is er al nieuws? Het houdt mij ook bezig. Hopelijk valt het allemaal mee.

hier houdt het mij ook bezig. Ik hoop zo dat het goed gaat.

Infobericht: het is niet de bedoeling dat er diagnoses gesteld worden op het forum.

DehaarclipvanMarieClaire schreef op 16-07-2023 om 12:49:

-quote verwijderd-

Hoezo zou TO jou een berichtje moeten/willen sturen? Ben jij een vriendin van TO? Hematoloog? Of wat is de reden dat ze jou iets zou sturen als ze nog niet toe is aan op het forum reageren? Wat ben jij meer tov iedere andere willekeurige forummer? 

DehaarclipvanMarieClaire schreef op 16-07-2023 om 12:49:

-quote verwijderd-

Daar dacht ik ook aan, maar ik kom hier elke keer terug om te kijken en hopen dat het niet zo is…. 🤞🏻

DehaarclipvanMarieClaire schreef op 16-07-2023 om 12:49:

-quote verwijderd-

Het zou ook nog kunnen dat TO in de stress een account heeft aangemaakt, en nu de rust is wedergekeerd niet meer aan het forum denkt. Dat gebeurt ook vaak genoeg, ik hoop daar maar op

Nou moet de quote in het bericht van  Zonnebloem ook nog even verwijderd worden....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.