Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
memmie

memmie

25-02-2011 om 11:13

Zwemles

gewoon even zeggen dat dochter vandaag haar eerste zwemles heeft, ze heeft er heel veel zin in ben benieuwd hoe het zal gaan. De intake eeder deze week ging helemaal super, ze testen dan de watervrijheid van het kind en ze was helemaal watervrij..en helemaal trots op haar zelf.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

25-02-2011 om 17:42

Geniet ervan!

memmie

memmie

25-02-2011 om 20:23

Super

Het ging erg goed op haar kaart stond super eerste les, dat geeft een moeder een goed gevoel..

Fijn!

Fijn dat ze meteen watervrij is! Maar ik wil uit ervaring melden dat het geen enkele garantie is dat ze ook snel af zal zwemmen. Mijn zoon was (en is) een echte waterrat maar deed toch zeker 1,5 jaar over diploma A. Hij wilde vooral spelen in het water en vond al die zwemoefeningen maar onzin...
Maar wie weet heb jij wel een snel leerlingetje!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

memmie

memmie

27-02-2011 om 22:55

Ik heb geen verwachtingen..

Hoewel mijn dochter een echte water rat is en absolut watervrij is wil indd niet zeggen dat ze makkelijk haar diploma haald..
Heb ook van meedere het advies gekregen om niet met 4 jaar al met zwemles te beginnen omdat ze er dan heel lang over zouden doen om hun diploma te halen.
Maar ik heb de insteek ze vind het leuk en of ik haar nou naar een balletklasje breng voor de leuk en daarnaast nog naar de zwemles voor de moet, vang ik nou 2 vliegen in een klap. de zwemles moet en ze vind het leuk..

Memmie

Mijn zoon is met net 4 op zwemles gegaan. Ook een echte waterrat en vond het helemaal geweldig. En nu precies een jaar later mag hij in maart afzwemmen voor A.

Kan dus wel snel gaan!

liefs lisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.