Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
silvester

silvester

04-03-2010 om 14:44

Zwemles enschede

Mijn zoon is vijf jaar en ik wil hem op gaan geven voor zwemles. Ben op internet aan het kijken wat voor lessen er worden gegeven in de verschillende zwembaden in en rond Enschede. Er zijn nogal veel verschillende zwembaden en toch ook nog wel wat verschillen qua zwemlesduur (half uur, drie kwartier en uur) en ook 1x of 2x per week....

Wie heeft er ervaring met zwemles in Enschede, positief of negatief? Ik zal toch wel mijn eigen keus moeten maken maar misschien maakt dit het iets makkelijker.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Afstand

Elk zwembad heeft zijn voor en nadelen. Ik heb vooral mijn keuze laten bepalen door afstand en de tijd die het beste uit kwam. En ook wat de mogelijkheden zijn om broertjes/zusjes mee te nemen.
Bij ons op school hebben nu veel kinderen les in boekelo en dat bevalt goed. Persoonlijk heb ik niets met zwem in. Mijn oudste zat bij aquadrome, goed bevallen maar moest wel achter sommige dingen aan zitten. Mijn middelste heeft nu les in de wilder. Ook op t bouwhuis zijn dacht ik de lessen goed.
Succes met je keuze!

KGO

KGO

08-03-2010 om 13:24

Riva, hengelo;

Geen idee of Hengelo een optie voor je is. Maar ik heb goede ervaringen met zwemschool riva in hengelo. Het is wel duur (53 euro per maand; twee keer half uur zwemmen), maar het zijn kleine groepen en ze leren er erg goed zwemmen.
Ik ken ook mensen die hun kinderen laten zwemmen op de UT. Daarnaast weet ik ook dat het mogelijk is om zwemlessen te nemen in het Roessingh (erg goedkoop!).
Karin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.