Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

alle kleding te breed... Tips?


Ja zo loopt zoon ook. Jeugdtrauma van mij hoor, te korte broeken. Ik ben niet extreem lang maar heb hele lange armen en benen in verhouding. Altijd te korte broeken en truien. Nooit meer voor mij,zelfs geen driekwartmouw of enkelbroek.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-04-2022 om 21:15

Knutselkei schreef op 28-04-2022 om 21:07:

[..]

Dat klopt! En zelfs bij de merken kan het in verschillende modellen nog veel schelen. Zo was de vriendin van zoon heel verbaasd dat er 7 zwarte spijkerbroeken in dezelfde maat besteld waren voor zoon. Waarvan er dus maar 1 bleek te passen…. Had ze helemaal niet verwacht. Ze dacht dat alle maten en merken t zelfde was. Nou die droom hebben wij al lang laten varen. het zou zo fijn zijn dat er standaard het aantal cm lengte bij zou staan. Zoon draagt ook wel broeken wat korter maar heeft altijd sneakersokjes aan. Je ziet dan stukje enkel. Ik vind dat ook kort maar dat is inderdaad hip. Blij dat ik niet alle te korte broeken had weggedaan😅

Bij zalando staat gelukkig de maat die het model draagt en de lengte erbij. Het liefst koop ik ook daar omdat ik dan kan berekenen of het lang genoeg is. 

Blote enkels en zelfs stukjes onderbeen zijn mode tegenwoordig. Bijna geen enkele puber/tiener draagt nog lange sokken of broeken tot op de schoen. Ik zie ze dagelijks fietsen naar school, allemaal enkelsokjes of sneakersokjes, blote enkels en een broek die ver boven de enkel valt.

mardejo

mardejo

02-05-2022 om 21:00 Topicstarter

Een tussen/zomerjas gevonden van Indicode; voor mij een nieuw merk. Dank voor de tip!

Fijn dat je geslaagd bent! Leuk merk he? En ook qua prijs prima.

Mijn zoon is 1.85 en nog dunner: 49 kg. 
Ik koop de skinny jeans bij Jack & Jones voor hem, maatje 26/34. Tot nu toe het enige merk dat deze maat heeft en alleen online. In de winkel vanaf 27 en bij de Sting ook, maar dat is te wijd.

Shirts altijd slim fit, bijv polo's van Calvin Klein, die staan hem mooi.

vamdaag een noodgevalletje dus een nieuwe broek nodig. Zoon van 9 heeft inmiddels een cars broek maat 11 aan maar de elastieken zitten strak en dan om de billen een soort van hobbezak...cars jeans superslim.

mardejo

mardejo

08-05-2022 om 17:22 Topicstarter

@decembermama: toen zoon nog in de kinderkleding zat, waren broeken van Retour (sale) meestal heel fijn.

@Granola: voor jou zoon is het nog veel lastiger.... Hij is ruim 10kg lichter dan mijn zoon...Hopelijk is hij goed gezond en fit! 

Je hebt in Adam een ideale winkel... even de naam kwijt

mardejo

mardejo

10-05-2022 om 17:56 Topicstarter

Ik lees je tip graag Optisite! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.