Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
eva Spangen

eva Spangen

04-03-2011 om 23:19

Dilemma


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anon.

anon.

14-03-2011 om 17:14

Ik voel met je mee.

Het lijkt me één van de ergste dingen die je als ouder kan overkomen, na al die dingen waar je niet aan moet denken (ziekte, dood, verslaving).
Er wordt hier veel gezegd over dat de Islam zo'n mooi geloof is. Tja, ik denk daar anders over. Ik zou ook neit blij zijn als mijn kind zich tot een strenge christelijke kerk zou bekeren, amar dit is toch wel wat anders. De gemiddelde moslim accepteert niet-moslims niet als gelijke, vanuit hun geloof beschouwen ze andersgelovigen als minderwaardig. Dit is ook rechtstreeks uit de Koran af te leiden. Ok worden vrouwen als midner dan maan beschouwd, hun getuigenis is amar de helft waard van die van een man, de erven maar de helft als hun broers, ze worden geacht hun mannen te gehoorzamen. Dit alles is geen interpretatie, amar overduidelijk uit de Koran herleidbaar. De koran die volmaakt is volgens moslims en waaraan niet getwijfeld kan worden. Je dochter klinkt als een eenzaam meisje met een laag zelfbeeld. Dat soort meisjes zijn per definitie heel kwetsbaar voor loverboys en mensen die anderen graag bekeren danwel bij hun sekte willen inlijven. Het lijkt me dat je met één vna de twee te doen hebt. Gezien de, vrij algemeen gedeelde, afkeer onder Marokkanen in het algemeen en onder Marokkanse jongens in het algemeen, van Nederlanders en de in hun ogen losbandige Nederlandse meisjes, samen met de nogal dubbele moraal aangaande jongesn en meisejs die er op nagehouden wordt denk ik dat het het meest waarschijnlijk is, dat die jongen haar, op zijn best, als een leuk speeltje ziet om mee te showen en op z'n slechts als een object om geld mee te verdienen.

I weet niet zo goed wat het beste is om te doen, of je ahar nog kunt verbieden met de jongen om te gaan of dat dat averechts werkt. Misschien zijn er nog anderen die invloed op haar hebben. Verdiep je misschien ook eens in de Islam om haar met gerichte argumenten te pogen van het idee af te brengen dat deze religie/ideologie ook maar iets moois of bewonderenswaardig zou hebben, je hoeft alleen maar de hadiths te lezen over het leven van Mohammed om in te zien dat dat geloof niks goddelijks kan hebben, als je tenminste gelooft in een God die goed is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.