Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
10-06-2017 om 08:43
Hallo,
Mijn dochter van 13 is verliefd geworden op een jomge man van 25. Ik vertrouw haar/hem niet 100% ermee maar hij werkt op de kermis en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen te zeggen dat ze niet meer naar de kermis mag
Ik kan ook niet zeggen dat ze het uit haar hoofd moet zetten want dat gaat niet (ik was ook ooit 13). Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan... wat moet ik hieraan doen??
13-06-2017 om 18:15
Hahahahaha
Rodekrullenbol, je maakt het wel heel erg bont. Met Mick Jagger liggen vozen, toe maar. Ernst Jansz niet goed genoeg om je maagdelijkheid aan te verliezen, Om zo'n kulverhaal nog een beetje geloofwaardig te houden zou ik het toch houden bij Roberto Jacketti (en al zijn scooters) of deze Coole Krullenbol
https://www.youtube.com/watch?v=AFqmgWfSJno
13-06-2017 om 18:32
Nou nee ...
Juist dat zou nu juist volstrekt ongeloofwaardig zijn, in mijn geval!
13-06-2017 om 19:26
gevaar vanuit een andere hoek
Ik vraag mij af wat Wendy het meest vreest; een vriendje dat niet geschikt is of een blijvende herinnering aan die jongen ( denk aan soa of baby). Ik denk zelf het laatste.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.