Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Dochter 14 jaar is 24/7 misselijk en vaak hoofdpijn

Jannie2005 schreef op 03-09-2026 om 08:42:

iedereen al bedankt voor het lezen en mee denken

Dochters ogen worden elk jaar getest want ze draagt al een bril. Tot nu toe heeft ze de goede sterkte qa glazen. En iemand sugeerde dat ze zwanger kon zijn. Ze is maandelijks ongesteld. Totaal niet met jongens bezig want die zijn in haar ogen vies. Gluten allergie willen ze pas uit sluiten op het laatst. En coeliakie ben ik mee bekend want oudste dochter heeft dat. Jongste heeft niet de symptomen die ik ken van mijn oudste.

Oei, Coeliakie is erfelijk en de symptomen kunnen verschillen per persoon. Ook heel bekend dat de puberteit of zwangerschap een trigger kan zijn voor een verergering (of soms vermindering) van de klachten. Hopelijk is dat het niet, ik heb het zelf. Een levenslang dieet is niet aangenaam. 

Kan het zijn dat het ongesteldheidsklachten zijn?

Jannie2005 schreef op 03-09-2026 om 08:42:

iedereen al bedankt voor het lezen en mee denken

Dochters ogen worden elk jaar getest want ze draagt al een bril. Tot nu toe heeft ze de goede sterkte qa glazen. En iemand sugeerde dat ze zwanger kon zijn. Ze is maandelijks ongesteld. Totaal niet met jongens bezig want die zijn in haar ogen vies. Gluten allergie willen ze pas uit sluiten op het laatst. En coeliakie ben ik mee bekend want oudste dochter heeft dat. Jongste heeft niet de symptomen die ik ken van mijn oudste.

Dat zegt niks . Symptomen kunnen verschillen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.