Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Maarlen

Maarlen

08-05-2020 om 19:18

Dochter van 13 is te zwaar


rode krullenbol

rode krullenbol

05-06-2020 om 14:14

Het hangt ervan af

Of de voordelen niet opwegen tegen de nadelen hangt af van je persoonlijke situatie. Voor diegenen die wel wat extra calorieën kunnen gebruiken, is het een prima broodbeleg. Zelf doe ik er altijd nog wat plakjes geitenkaas met fenegriekzaad op. Voor het door mij vurig nagestreefde groei-effect!

Laatst, nog voor de Coronacrisis, verscheen er ter hoogte van mijn kuit plotseling een flink gat in mijn yogalegging. Op mijn vraag aan mijn personal trainer "hoe denk je dat dit komt; heb ik zoveel spiermassa erbij verworven of is mijn broek aan het slijten?" verkondigde zij uiterst nuchter: "Het één sluit het ander helemaal niet uit!"

Gelijk had ze natuurlijk. En om het allemaal goed bij te kunnen houden, zou ik me eigenlijk moeten bedienen van een meetlint. Meten = weten, tenslotte. Toch doe ik dat niet. Een mens kan zich maar beter verre houden van obsessieve praktijken.

Rode krullenbol

Julia

Precies om die reden krijgen mijn kinderen aanmaaklimonade en (in de regel) geen frisdrank: ik maak die inderdaad veel wateriger dan wordt aanbevolen op de fles.

Dat het fors goedkoper is, is meteen mooi meegenomen.

Groeten,

Temet

Angela67

Angela67

05-06-2020 om 16:56

julia

je hebt aanmaaklimonade met namaaksuiker!
gr Angela

Namaaksuiker

Het is de vraag of namaaksuiker inderdaad helpt met afvallen, hierover zijn de meningen verdeeld. Overgewicht kwam ook steeds vaker voor naarmate er meer light producten kwamen. Met name aspartaam is omstreden (ik krijg er hoofdpijn van) en Stevia vindt niet iedereen lekker.

Wat is er mis met een kop thee zonder suiker? Het is even wennen, maar het kan prima, leven zonder suiker!

Angela

Die is vies en ook (door het gebrek aan suiker) bederfelijk.

Nou ja, vies...ik vind het vies. Mijn kinderen hebben er minder moeite mee, om eerlijk te zijn, maar heb ik de pest aan de smaak van de meeste suikervervangers. Alleen suikervrije drop en kauwgum, die lust ik wel.

Groeten,

Temet

Angela67

Angela67

05-06-2020 om 17:19

ach

het staat er voor het geval men wil. en men wil af en toe wel en niet. maar men is hier al wat ouder dan ze vroeger jonger waren.
gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.