Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


SuzyQFive

SuzyQFive

25-05-2023 om 20:29 Topicstarter

Zonnebloempje schreef op 25-05-2023 om 20:23:

[..]

Ja, klopt. Maar wiskunde B heeft ze nagekeken en kwam ze op een 9 uit. Dus alleen daarmee zou de die eventuele 3 al compenseren voor de 5.5 regel. De rest verwacht ze ook voldoende.

Wauw! Dat is lekker zeg! 

nou hier moeten er wel een paar kwartjes de goede kant op vallen. Wis moet 5,2 zijn en is nu 5,2 met nterm 1, eco moet 4.3 zijn en is nu idd rond 4.3. Gesch moet 5,4 zijn en is nu rond 5.4 idd. 
Sowieso 1 compensatie. En misschien (ligt weer aan tienden) nog voor fa en eng.
Duinen dus op gunstige ntermen en aardige correctoren.

Hoe kan het dat jullie kinderen zo precies weten hoeveel punten ze hebben behaald? De mijne weet dat helemaal niet, niet eens bij benadering. 

online nakijken, de antwoorden staan na het examen online 

Pief schreef op 25-05-2023 om 21:45:

Hoe kan het dat jullie kinderen zo precies weten hoeveel punten ze hebben behaald? De mijne weet dat helemaal niet, niet eens bij benadering.

De mijne weet het alleen bij Engels omdat dat meerkeuze was.  De rest is een compleet raadsel en gewoon gevoel ( dus het gevoel dat het best goed ging) 

Hemf schreef op 25-05-2023 om 21:50:

online nakijken, de antwoorden staan na het examen online

Maar dan moet je je antwoorden wel goed hebben onthouden, dus?

Pief schreef op 25-05-2023 om 22:04:

[..]

Maar dan moet je je antwoorden wel goed hebben onthouden, dus?

Mijn zoon noteerde alle antwoorden op een kladblaadje. Om 4 uur mochten ze die ophalen en dan online nakijken 

Hemf schreef op 25-05-2023 om 21:39:

nou hier moeten er wel een paar kwartjes de goede kant op vallen. Wis moet 5,2 zijn en is nu 5,2 met nterm 1, eco moet 4.3 zijn en is nu idd rond 4.3. Gesch moet 5,4 zijn en is nu rond 5.4 idd.
Sowieso 1 compensatie. En misschien (ligt weer aan tienden) nog voor fa en eng.
Duinen dus op gunstige ntermen en aardige correctoren.

Praktijk is vaak, dat leerlingen zelf strenger nakijken dan docenten. Maar het blijft afwachten. 

Schemerlampje schreef op 26-05-2023 om 09:05:

[..]

Praktijk is vaak, dat leerlingen zelf strenger nakijken dan docenten. Maar het blijft afwachten.

dat hoop ik zo...

mijn dochter is geslaagd voor de praktijkvakken 
Volgende week uitslag van het theorie gedeelte, nog even in spanning dus, net als de rest

Widajo schreef op 07-06-2023 om 16:18:

mijn dochter is geslaagd voor de praktijkvakken
Volgende week uitslag van het theorie gedeelte, nog even in spanning dus, net als de rest

Fijn, gefeliciteerd met de eerste resultaten!

Gefeliciteerd ! Eerste deel is binnen.

SuzyQFive

SuzyQFive

07-06-2023 om 17:59 Topicstarter

Widajo schreef op 07-06-2023 om 16:18:

mijn dochter is geslaagd voor de praktijkvakken
Volgende week uitslag van het theorie gedeelte, nog even in spanning dus, net als de rest

Gefeliciteerd! 

Wij geven de uitslag van de cspe’s pas volgende week. Ben ik het niet helemaal mee eens want de gezakten hebben als ze het nu zouden weten dan 1,5wk ipv een halve week voorbereiding maar ja, schoolleiding beslist… 

Widajo schreef op 07-06-2023 om 16:18:

mijn dochter is geslaagd voor de praktijkvakken
Volgende week uitslag van het theorie gedeelte, nog even in spanning dus, net als de rest

Gefeliciteerd 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.