Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Grappige puberopmerking


zoon van vijftien vroeg mij of hij mij als docent CKV (ik studeer daarvoor) mocht interviewen voor een opdracht voor Nederlands. Prima natuurlijk. Via teams, want hij moest een filmpje inleveren. Wat denk je, bleek te gaan om een info filmpje met nog meer leraren, voor de nieuwe brugklassers, hij had gewoon de docente van zijn school moeten interviewen en nu lijkt het net of ik op zijn school werk én hebben een heleboel aankomende leerlingen het idee dat ze les van mij gaan krijgen!
Dus ik vraag, wat is dit nou voor geintje?! Zegt ie, ja maar die docente is een trut en jij niet.
Nou ja, daar moest ik toch wel om lachen. Stiekem natuurlijk

Slekire schreef op 03-09-2021 om 19:41:

🤣🤣 Wat een grapjas die puber van je. Ben wel heel benieuwd wat zoon zijn docent van zijn film vond en welk cijfer hij heeft gekregen.

Hmmm, ik hoopte dat ik net als sommigen anderen de tekst weg kon halen en alleen 2 aanhalingstekens over kon houden. Maar dat is helaas niet gelukt. Weet alleen nog niet wat ik fout heb gedaan.


Ik kan, op de mobiel, wel alle tekst wissen.

ja, ik ook maar ik heb weleens gezien dat sommigen quoten en dat is oorspronkelijk veel tekst maar dat wordt gereduceerd tot aanhalingstekens. Ik dacht dat die er dan automatisch kwamen maar misschien zet diegene die aanhalingstekens er wel zelf. Ik zie bij jou namelijk ook geen aanhalingstekens.

Mijn zoon kwam een keer beteuterd thuis. 
Toen ik vroeg wat er aan de hand was zei hij  "Ik heb een 1 voor een proefwerk"
Hij was helemaal verontwaardig want "We moeten altijd samenwerken van de leraar, doen we dat is het weer niet goed!"
Hij had een medeleerling op zijn proefwerk laten kijken

SuzyQFive schreef op 25-08-2021 om 08:15:

Vorig jaar een brugklasser: mevrouw, mag u al bijna met pensioen?
For The record, ik was toen 39 en word altijd een jaar of vijf jonger geschat.

Mijn moeder kreeg ooit op dezelfde dag de volgende vragen:

Juf, hoe oud bent u,18?

Juf, bent u al oma? 

SuzyQFive schreef op 25-08-2021 om 10:56:

Heb ik ook een tijdje gedaan in mijn vmbo-klassen idd. Ze konden er privileges mee verdienen zoals muziek luisteren tijdens het werken.

In gymnasiumklassen werkt het ook. 

SuzyQFive schreef op 19-08-2021 om 23:11:

Ik werk in het VO en heb zoveel grappige uitspraken gehoord maar als iemand zegt; lepel eens wat op kan ik het niet bedenken 😂.
Maar deze:
“Mevrouw, heeft u kinderen?”
Ja, ik heb vijf kinderen.
“Oh wow! Dan heeft u vijf keer seks gehad!”

Mijn man heeft ook wel eens een brugklasser gehad die dacht dat hij maar één keer seks had gehad omdat we maar één kind hebben.
Hij heeft droogjes geantwoord dat we ook een keer geoefend hebben.

MamaE schreef op 04-09-2021 om 17:21:

[..]

Mijn man heeft ook wel eens een brugklasser gehad die dacht dat hij maar één keer seks had gehad omdat we maar één kind hebben.
Hij heeft droogjes geantwoord dat we ook een keer geoefend hebben.

Ja eerst een keer de generale en dan voor het echhie. 🤣

uit eten met oma. Puber van 13 had al drie keer over tafel getetterd: Ik wil straks de Creme Brulee. Tegen de tijd dat ober het toetje kwam opnemen fluisterde ze in mn oor: mama, wat IS creme brulee eigenlijk??

Isabella98765 schreef op 04-09-2021 om 17:32:

uit eten met oma. Puber van 13 had al drie keer over tafel getetterd: Ik wil straks de Creme Brulee. Tegen de tijd dat ober het toetje kwam opnemen fluisterde ze in mn oor: mama, wat IS creme brulee eigenlijk??

Whaha heerlijk. Ik vind het zo leuk om jullie dingen te lezen. 

we zijn uit eten ter ere van de verjaardag van mijn man. Onbeperkt tapas. Op een gegeven moment zegt zoon (toen 14): "ik kan geen pap meer zeggen! gefeliciteerd met je verjaardag mam" 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

05-09-2021 om 18:07

Jippox schreef op 05-09-2021 om 17:36:

we zijn uit eten ter ere van de verjaardag van mijn man. Onbeperkt tapas. Op een gegeven moment zegt zoon (toen 14): "ik kan geen pap meer zeggen! gefeliciteerd met je verjaardag mam"

Haha mooi!

Jippox schreef op 05-09-2021 om 17:36:

we zijn uit eten ter ere van de verjaardag van mijn man. Onbeperkt tapas. Op een gegeven moment zegt zoon (toen 14): "ik kan geen pap meer zeggen! gefeliciteerd met je verjaardag mam"

😂

Zoon is 21, dat is geen puber mee hé maar misschien toch leuk. Hij knuffelde me en daarbij steekt hij dan een flink stuk boven mij uit want hij richting de 2 meter en ik maar 1.67. Zegt 'ie, jij wordt ook steeds kleiner hé. Nog even en je mag nog niet meer door het hoge gras lopen.
Het duurde even eer ik het snapte maar toen kreeg hij een boks

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.