Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Grappige puberopmerking


Magnoliatakje schreef op 04-09-2021 om 03:09:

Hmmm, ik hoopte dat ik net als sommigen anderen de tekst weg kon halen en alleen 2 aanhalingstekens over kon houden. 

Ik snap niet goed waarom je alleen aanhalingstekens over wil houden. Want dan weet de lezer toch niet op welke uitspraak je reageert? Dat is nou juist de reden om iemand aan te halen.

Dat mensen een enorme lap tekst laten staan, is het andere uiterste. Beetje terugsnoeien mag best, maar helemaal weghalen snap ik niet.

Dochter (20, dus eigenlijk al puber af) heeft haar beddengoed in de was gedaan en wasmachine aangezet. Als ik het eruit haal om in de droger te doen, ontdek ik een knuffellama die ook meegewassen is. Ik meld dit aan dochter waarop zij vraagt: "leeft hij nog?"

En zoon van 16 gisteravond tegen onze kitten van 12 weken die achter haar eigen staart aan rent: "rustig maar, je staart is je vijand niet!" 

Gisteravond is op de radio in de auto het liedje:” It isn’t in your blood”. Waarop kind(13) zegt “Waar dan, in je poepgat?”

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.