Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Help mijn dochter wil naar Albufera

Mijn dan nog net geen 17 jarige dochter wil volgende zomer met 8 vriendinnen naar Albufera. Mijn man en ik zien dat om meerdere redenen niet zitten. Zouden jullie je dochter van (bijna) 17 naar Albufera laten gaan?

Nick90 schreef op 21-09-2026 om 12:30:

[..]

Tijd terug een week Zandvoort in een Airbnb waar ik alleen voor de accommodatie al 1700 nog wat betaalde, zat dus nog geen eten en drinken bij. Vond ik wel duur achteraf gezien

Was dat tijdens formule 1? Want dan zijn de prijzen sowieso al minstens 3x zo hoog.

Voordeel van met een groep gaan is wel dat je de kosten kan delen. Iets meer dan 200 euro p.p. voor een week vind ik meevallen.

MamaE schreef op 21-09-2026 om 12:37:

[..]

Was dat tijdens formule 1? Want dan zijn de prijzen sowieso al minstens 3x zo hoog.

Voordeel van met een groep gaan is wel dat je de kosten kan delen. Iets meer dan 200 euro p.p. voor een week vind ik meevallen.

Ik denk niet dat je met 9 meiden in die accomodatie past..

Kimdekim schreef op 21-09-2026 om 12:32:

[..]

Ik dacht dat Duin en Strand nog steeds bestond. Maar mijn kinderen zijn al in de fase dat ze daar sowieso te oud voor zijn.

Blijkbaar bestaat die nog ja 😁 maar ik zag dit dus laatst langs komen, vandaar mijn gedachte : https://www.hartvannederland.nl/milieu-gezondheid/ontspanning/artikelen/renesse-uitgaansoord-club-pinky-sluit

MamaE schreef op 21-09-2026 om 12:37:

[..]

Nee in de meivakantie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.