Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


jemig, zo'n formaliteit.....grrrrr 
Hopelijk lukt het met die plek regelen....ik duim voor jullie

oh wat moet dit super frustrerend zijn. Hele kerstboom opgetuigd aan hulp/ondersteuning etc en dan zo’n stompzinnige formaliteit die het zou dwarsbomen….
Ik duim mee dat het snel recht getrokken wordt en jullie dochter daar geplaatst kan worden!

Ciska78

Ciska78

25-01-2023 om 20:40 Topicstarter

alle papieren liggen nu op de goede plek, die moeten nu allee beoordelen en dan hopen dat het plekje nog open is.

Ik duim .

Ik duim ook voor jullie!

Ik ook! Dit moet lukken!

Ik duim ook mee en dagelijks brandt er een kaarsje

Hier nog iemand die duimt en een gebedje naar boven stuurt.
♥️

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-01-2023 om 06:33

ik duim ook mee!

Ik hoop dat jullie vandaag te horen krijgen dat ze er naartoe kan. Ik duim ook mee!

Een stille meelezer hier.
Ik wilde even zeggen dat ik bewondering voor jullie als ouders heb, voor jullie kracht en doorzettingsvermogen om de beste hulp voor je dochter te krijgen. Veel sterkte.

Vooral  meelezend hier maar ik duim ook. Weet hoe frustrerend  dit alles is voor ouders . Sterkte!

Ik hoop met jullie mee 

Ciska78

Ciska78

26-01-2023 om 16:31 Topicstarter

Wij hebben net te horen gekregen dat onze dochter geaccepteerd is en begin volgende week overgeplaatst gaat worden.

Wat ontzettend fijn dat er een plekje voor haar is. Ik hoop zo ontzettend dat deze plek de passende hulp kan bieden en dat ze langzaam maar zeker de weg omhoog weer gaat vinden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.