Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

toi toi toi voor komende week, Ciska! Ik begrijp dat het erg spannend is. Die epilepsie achtige aanvallen klinken best eng, wat zal je de eerste keer geschrokken zijn.

Ik ga duimen voor jullie deze week! Hopelijk is er iets meer druk van de ketel

Hoi Ciska, ik hoop dat de nieuwe begeleiding na de wenperiode toch wat verlichting gaan brengen. 
Het lijkt me ook elke keer qua verandering van nieuwe mensen om je heen en in huis best lastig. 
Voor jullie zelf en zeker voor jullie dochter. Die aanvallen lijken me inderdaad heel beangstigend.

Alvast veel succes en sterkte.
Lieve groet, ♥️

Ciska78

Ciska78

22-02-2026 om 20:25 Topicstarter

Het doet soms zo'n pijn om dochter te zien worstelen met alles.
N
Zonet een flinke aanval gehad waarin ze heel erg zichzelf aan het slaan waa, we proberen haar dan zo veilig mogelijk te houden, maat het doer zo'n pijn om haar zo te zien.
We kunnen eigenlijk niets op dat moment.

Ciska78 schreef op 22-02-2026 om 20:25:

Het doet soms zo'n pijn om dochter te zien worstelen met alles.
N
Zonet een flinke aanval gehad waarin ze heel erg zichzelf aan het slaan waa, we proberen haar dan zo veilig mogelijk te houden, maat het doer zo'n pijn om haar zo te zien.
We kunnen eigenlijk niets op dat moment.

Ik weet echt niets opbeurends te schrijven, ik kan me alleen maar proberen in te denken hoe oneindig machteloos het moet voelen voor voor jullie als ouders. 

Dat moet inderdaad vreselijk moeilijk zijn, je dochter zo zien.
Hebben jij en je man steun aan elkaar? Kunnen jullie je verdriet goed bij elkaar kwijt?

Ik voel je pijn, Ciska. Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie om te zien. De machteloosheid ook. Je wil haar zo ontzettend graag helpen, maar er is niets wat je nog meer kunt doen. Jullie doen alles al voor haar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.