Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Earlgreythee
24-07-2026 om 18:43
Ook ik denk elke dag aan jullie gezin, Ciska! Sterkte en een dikke knuffel voor jou en wie jou lief zijn 😘🍀
Ciska78
14-08-2026 om 00:25
na een intensieve periode, dochter had besloten om te stoppen met eten en drinken om zo haar laatste wens mogelijk te maken:de dood.
Is vanavond om 20:00 mijn lieve, lieve dochter overleden.
Rust zacht
Tijgeroog
14-08-2026 om 00:42
Lieve Cis, wat hebben jullie hard gestreden voor jullie lieve meisje, en haar tot het einde ondersteund om haar haar zo gewenste rust te gunnen. We zullen haar nooit vergeten! 💔
Zusje7691
14-08-2026 om 00:43
Wat ontzettend verdrietig, gecondoleerd lieve Ciska… heel veel sterkte toegewenst. ❤️😥
Woodveneer
14-08-2026 om 00:46
Wat ongelooflijk heftig Ciska. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar wat moet dit moeilijk zijn geweest voor jullie. Heel veel sterkte met dit ongelooflijke verlies en hopelijk heeft jullie dochter de rust gevonden die ze zo hard zocht. Ik leef met met jullie mee.
Nick90
14-08-2026 om 01:28
och zoveel verdriet, gecondoleerd en heel veel sterkte. Geen een ouder zou z'n eigen kind moeten begraven.
MoederIADHkind
14-08-2026 om 02:09
Hier kan ik geen passende tekst vinden. Ik denk aan jullie en wens je heel veel sterkte in deze afschuwelijke tijd.
Kus op de wind voor je dochter.
Desideria
14-08-2026 om 02:22
Oh Ciska, wat een verschrikkelijk bericht. Wat heeft jullie dochter, en wat hebben jullie gestreden voor een menswaardig bestaan voor haar. Haar einde komt véél te vroeg, maar ik hoop dat ze nu de rust heeft die haar zo gegund is.
Ik wil je even digitaal vastpakken Ciska en je condoleren met het verlies. Jullie zijn in mijn gedachten ❤️
Zilver_gray
14-08-2026 om 02:54
Och nee! Wat afschuwelijk! Wat een verdriet!
Gecondoleerd lieve Ciska!
ik weet even niet wat ik moet zeggen
Tahini
14-08-2026 om 02:57
Oh Ciska, wat triest dat haar leven zo heeft moeten aflopen. Ik hoop dat ze eindelijk rust heeft gevonden. Ik wens jou en je man alle sterkte met dit vreselijke verlies.
TrefleQ
14-08-2026 om 05:47
Gecondoleerd Ciska. Ik wens jou en je man veel kracht en steun van lieve mensen om jullie heen.