Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ook ik denk elke dag aan jullie gezin, Ciska! Sterkte en een dikke knuffel voor jou en wie jou lief zijn 😘🍀

Ciska78

Ciska78

14-08-2026 om 00:25 Topicstarter

na een intensieve periode, dochter had besloten om te stoppen met eten en drinken om zo haar laatste wens mogelijk te maken:de dood.
Is vanavond om 20:00 mijn lieve, lieve dochter overleden.
Rust zacht

Lieve Cis, wat hebben jullie hard gestreden voor jullie lieve meisje, en haar tot het einde ondersteund om haar haar zo gewenste rust te gunnen. We zullen haar nooit vergeten! 💔

Wat ontzettend verdrietig, gecondoleerd lieve Ciska… heel veel sterkte toegewenst. ❤️😥

Wat ongelooflijk heftig Ciska. Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, maar wat moet dit moeilijk zijn geweest voor jullie. Heel veel sterkte met dit ongelooflijke verlies en hopelijk heeft jullie dochter de rust gevonden die ze zo hard zocht. Ik leef met met jullie mee.

och zoveel verdriet, gecondoleerd en heel veel sterkte. Geen een ouder zou z'n eigen kind moeten begraven. 

Hier kan ik geen passende tekst vinden. Ik denk aan jullie en wens je heel veel sterkte in deze afschuwelijke tijd. 
Kus op de wind voor je dochter. 

Oh Ciska, wat een verschrikkelijk bericht. Wat heeft jullie dochter, en wat hebben jullie gestreden voor een menswaardig bestaan voor haar. Haar einde komt véél te vroeg, maar ik hoop dat ze nu de rust heeft die haar zo gegund is.

Ik wil je even digitaal vastpakken Ciska en je condoleren met het verlies. Jullie zijn in mijn gedachten ❤️

Och nee! Wat afschuwelijk! Wat een verdriet!
Gecondoleerd lieve Ciska!

ik weet even niet wat ik moet zeggen 

Oh Ciska, wat triest dat haar leven zo heeft moeten aflopen. Ik hoop dat ze eindelijk rust heeft gevonden. Ik wens jou en je man alle sterkte met dit vreselijke verlies. 

Gecondoleerd, ik leef met je mee.

♥️

heel veel sterkte

Gecondoleerd Ciska. Ik wens jou en je man veel kracht en steun van lieve mensen om jullie heen.

❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.