Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Och lieve Ciska. Ik weet niet wat ik moet schrijven. Ik denk aan je. 

Wat verschrikkelijk voor jullie en al haar dierbaren. Dat dit zo heeft moet zijn en gaan. Mensonterend en hartverscheurend. Heel veel sterkte en kracht door de liefde van mensen om je heen.

♥️

Kippenvel. Ik wens jullie veel sterkte. Onverteerbaar dat het zo heeft moeten lopen. Wat is je dochter moedig geweest. Eerst die enorme worsteling jarenlang. En dan zo een moeilijke route naar de dood. Ik had het haar en jullie gegund dat euthanasie op tijd was gekomen. Ik hoop dat je er op een dag berusting in kunt vinden.

❤️

Wát een verdriet. En wat een fantastische ouders heeft jouw dochter gehad. Heel veel sterkte gewenst. 

Gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst. 

och nee....gecondoleerd en heel veel sterkte

oh nee ciska.. gecondoleerd 

Oh, Ciska, wat een verdriet voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte. 
Wat hebben jullie het goed gedaan in de zorg en aandacht voor jullie dochter.

♥️ ♥️
Wat een verschrikkelijk nieuws.
Gecondoleerd Ciska en familie.

♥️

Ciska78 schreef op 14-08-2026 om 00:25:

na een intensieve periode, dochter had besloten om te stoppen met eten en drinken om zo haar laatste wens mogelijk te maken:de dood.
Is vanavond om 20:00 mijn lieve, lieve dochter overleden.
Rust zacht

Potverdorie Ciska. Wat een heftig bericht. En wat moet het moeilijk voor jullie zijn want als ik iets geleerd heb van jullie door dit topic is dat jullie zo zielsveel van deze meid houden dat dit jullie moet verscheuren. je wil je meisje bij je houden, maar ook haar rust geven en dit is hoe ze dat wilde. 

ik wens jullie enorm veel sterkte met dit enorme verlies en spreek denk ik namens iedereen dat we nog steeds graag je uitlaatklep/praatpaal/leegloopplek willen zijn in deze moeilijke tijd

Ach Ciska, wat vreselijk voor jullie allemaal. Hier zijn gewoon geen woorden voor. Ik steek een dikke kaars voor jullie aan, voor warmte en troost.

Lieve Ciska, wat een ontzettend verdrietig bericht. Gecondoleerd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.