Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

20-08-2026 om 11:59 Topicstarter

cvCFFv99

IMG-20260820-WA0000.jpg

Zo mooi! 😍

Prachtig al die knuffels! ♥️

Veel sterkte Ciska en man, nu in de zware, onwerkelijke dagen na de begrafenis.

♥️

Het blijft heel verdrietig, maar ik ben "blij" dat ze zo rustig mocht gaan.
Veel sterkte gewenst.

Wat een zegen dat het stervensproces over het algemeen vredig en zacht is verlopen Ciska. Voor haar en voor jullie. Ik denk aan jullie! ❤️

Ik ben een stille meelezer en schrik van de verdrietige afloop. Wat mooi dat jullie konden zien dat dochter haar rust gevonden had. Heel veel sterkte met dit grote gemis. Ik hoop dat ooit de mooie herinneringen de boventoon gaan voeren.

Dat klinkt zo ontzettend liefdevol en intiem Ciska, heel dubbel ook. Maar het weten van haar diepste wens en het zien van de rust waarmee ze toegaf moet een grote troost zijn. Heel veel sterkte voor jullie ♥️

Lieve Ciska, en man natuurlijk. Ik lees al heel lang mee en reageer eigenlijk nooit meer, maar nu moet ik wel. Wat in en intriest. Wat zijn jullie allemaal sterk geweest, jullie twee maar ook jullie dochter. Heel veel knuffels en heel veel sterkte gewenst, het zal leeg zijn

Ik zie dit topic eigenlijk pas sinds deze week. Wat verschrikkelijk en wat een verdriet. Lieve Ciska, ik ben dit topic aan het lezen, maar ben pas bij oktober 2022, wat erg en wat hebben jij en je man verschrikkelijk veel meegemaakt.
Ik weet wat het is om een dochter te verliezen, je weet even niet meer hoe je verder moet. 

Mij hielp het in de eerste tijd dat er veel mensen waren die naar mij luisterden, mij steunden en die er gewoon voor mij waren. Ook heb ik van mij afgeschreven via de mail naar iemand die ik niet eens zo heel goed kende, maar die heel lief en geduldig terugschreef. Ook iemand die ik online leerde kennen heeft mij toen ontzettend geholpen, zij en ik bleven eigenlijk voor elkaar anoniem, maar wij vonden elkaar en stonden elkaar bij. Heel bijzonder was dat. 

Ik hoop dat je het nu een beetje red, ik heb je een pb gestuurd.

ik hoop dat jullie rust en vrede hebben met het proces en de uitvaart. 
Het lijkt me een fijn idee dat dochter haar rust gevonden heeft en ze niet op een nare, onverwachte manier is heengegaan. Maar wat zal ze gemist worden. Nogmaals heel veel sterkte. 
Die berg knuffels is wel prachtig!❤️

Lieve Ciska en lieve man van Ciska, 
Wat ontzettend verdrietig dat jullie lieve dochter nu is overleden. Gecondoleerd!
Wat moet dit ontzettend zwaar voor jullie zijn! Bovenop de afgelopen super zware jaren! Hier zijn geen woorden voor.
Heel veel sterkte!

Al de hele tijd sinds het overlijden van je dochter wil ik reageren, maar ik weet niet hoe. Ben een stille meelezer geweest. Ik vond en vind het mooi hoe jij over je dochter schrijft. Het zal waarschijnlijk een opluchting zijn (omdat je dochter niet meer hoeft te lijden) en een heel groot verdriet, omdat je je dappere dochter moet missen.  

felija schreef op 21-08-2026 om 20:37:

Al de hele tijd sinds het overlijden van je dochter wil ik reageren, maar ik weet niet hoe. Ben een stille meelezer geweest. Ik vond en vind het mooi hoe jij over je dochter schrijft. Het zal waarschijnlijk een opluchting zijn (omdat je dochter niet meer hoeft te lijden) en een heel groot verdriet, omdat je je dappere dochter moet missen.

Precies dit dus. Ik lees al een hele tijd stil mee, maar de problemen van je dochter waren voor mij best wel triggers, dus ik durfde nooit echt te reageren. Ik wist niet hoe ik ermee om kon gaan en ik schrok echt toen ik las dat je dochter overleden is. 

Maar ik wens jou en je man heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. Ik vind het zo verdrietig voor jullie allemaal. 

Heel, heel veel sterkte gewenst en veel knuffels. 

Ach lieve Ciska, 
We hebben wel eens contact gehad en ik las van afstand soms mee vanwege wat het bij mij raakt. Ik kwam je bericht in het ergernis topic tegen en heb direct dit topic weer opgezocht. 
Wat onbeschrijfelijk verdrietig! 
Ik vind het goed te lezen dat ze vredig is gestorven en jullie erbij konden zijn. Dat de dienst goed is geweest. 
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte de komende tijden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.