Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

22-07-2025 om 07:40 Topicstarter

En ja, er was afgelopen vrijdag een klik.
We gaan zometeen ophalen, Doerak, een 5 jarige golden retriever, dochter is echt helemaal happy.

en dat maakt het heel dubbel voor haar, want eigenlijk mag ze helemaal niet blij zijn, dit maakt het erg moeilijk voor haar.

Oh wat fijn, Ciska, dat er een hond komt. En wat ingewikkeld voor dochter dat ze niet blij mag zijn van zichzelf/de stemmen. Hopelijk gaat de aandacht van de hond en voor de hond haar daar doorheen slepen en brengt het veel steun en meer positiefs 🤞🏻❤️

Doerak 🧡

Dieren zijn zo belangrijk !! Denk ook voor jouw dochter Ciska . Denk dat het haar goed doet 

Ik hoop dat het haar iets positiefs brengt en ze zichzelf toelaat er van te genieten.
Dieren zijn geweldig!

Wat fijn dat het klikt! En dat Doerak bij jullie komen mag. Ik hoop dat het je dochter veel liefde en goede momenten mag brengen. Wat naar dat de stemmen zoveel invloed blijven hebben op geluksmomenten. 

Wat fijn toch een klein lichtpuntje,ik hoop zo voor jullie dat het haar iets goeds zal doen♥️

Wat fijn! Ik hoop dat het jullie veel gaat brengen.

Wat een geniale naam! Hopelijk mag hij als klein lichtpuntje het leven van je dochter binnen komen om zo een groter licht te gaan doen schijnen in haar leven! ❤️

Wat dapper van jullie om toch voor een hond te gaan. Ik hoop zo dat dit gaat werken voor haar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.