Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Moosey
14-08-2026 om 07:37
Wat een onbeschrijflijk moeilijke weg is dit geweest voor jullie drieën. En wat zal het ook nog moeilijk blijven voor jullie.
Heel veel sterkte gewenst en hopelijk uiteindelijk ook wat rust en berusting. Ik hoop en wens dat jij en je man ook in deze nieuwe situatie goed bij elkaar terecht kunnen met jullie verdriet en het verwerken van de afgelopen jaren.
Heel veel sterkte, hartverscheurend dit 
Ysenda
14-08-2026 om 08:03
stil, geen woorden kunnen vinden.
Gecondoleerd, je dochter heeft de rust die ze graag wilde maar jullie gaan haar enorm missen.

Auwereel
14-08-2026 om 08:03
Gecondoleerd Ciska, wat verdrietig dat je dochter dit zo zelf heeft besloten en gedaan omdat er geen hulp was. Heel veel sterkte.
pind@
14-08-2026 om 08:20
Ik kan de woorden niet vinden...
Heel veel sterkte samen en hou mekaar goed vast.
lientje69
14-08-2026 om 08:44
Ciska78 schreef op 14-08-2026 om 00:25:
na een intensieve periode, dochter had besloten om te stoppen met eten en drinken om zo haar laatste wens mogelijk te maken:de dood.
Is vanavond om 20:00 mijn lieve, lieve dochter overleden.
Rust zacht
Ach Ciska 😭💔
Ik ben er stil van. Heel veel sterkte gewenst.
Poison
14-08-2026 om 08:44
Lieve Ciska en familie, heel erg veel sterkte met dit enorme verlies💜 ik denk aan jullie.
Trijsje
14-08-2026 om 08:47
Lieve Ciska, gecondoleerd. Wat een enorm verlies. Ik hoop dat je dochter rust heeft gevonden en dat jullie in verbinding en nabijheid afscheid hebben kunnen nemen. Ik wens jou en je man veel steun en kracht toe.
Stresskipje
14-08-2026 om 08:57
Gecondoleerd lieve Ciska en man. Wat intens verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte met het gemis van jullie prachtige dochter, en de verwerking van alles wat jullie afgelopen jaren hebben doorstaan. 
Bellebelle
14-08-2026 om 09:08
Gecondoleerd. Ik weet niet wat te zeggen, maar ben in gedachten bij jullie. Veel sterkte.
Kleinduimpje
14-08-2026 om 09:35
Geen woorden voor, wat een verdriet!
Heel veel sterkte met dit enorme verlies💗. Wat is jullie dochter dapper geweest.