Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Wat een onbeschrijflijk moeilijke weg is dit geweest voor jullie drieën. En wat zal het ook nog moeilijk blijven voor jullie. 

Heel veel sterkte gewenst en hopelijk uiteindelijk ook wat rust en berusting. Ik hoop en wens dat jij en je man ook in deze nieuwe situatie goed bij elkaar terecht kunnen met jullie verdriet en het verwerken van de afgelopen jaren.
Heel veel sterkte, hartverscheurend dit

stil, geen woorden kunnen vinden.
Gecondoleerd, je dochter heeft de rust die ze graag wilde maar jullie gaan haar enorm missen. 

Gecondoleerd Ciska, wat verdrietig dat je dochter dit zo zelf heeft besloten en gedaan omdat er geen hulp was. Heel veel sterkte.

ciska78 en partner,
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte.

Ik kan de woorden niet vinden...
Heel veel sterkte samen en hou mekaar goed vast.

Ciska78 schreef op 14-08-2026 om 00:25:

na een intensieve periode, dochter had besloten om te stoppen met eten en drinken om zo haar laatste wens mogelijk te maken:de dood.
Is vanavond om 20:00 mijn lieve, lieve dochter overleden.
Rust zacht

Ach Ciska 😭💔

Ik ben er stil van. Heel veel sterkte  gewenst. 

Lieve Ciska en familie, heel erg veel sterkte met dit enorme verlies💜 ik denk aan jullie. 

Lieve Ciska, gecondoleerd. Wat een enorm verlies. Ik hoop dat je dochter rust heeft gevonden en dat jullie in verbinding en nabijheid afscheid hebben kunnen nemen. Ik wens jou en je man veel steun en kracht toe.

♥️

Gecondoleerd lieve Ciska en man. Wat intens verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte met het gemis van jullie prachtige dochter, en de verwerking van alles wat jullie afgelopen jaren hebben doorstaan.

Gecondoleerd. Heel veel sterkte!!

Gecondoleerd. Ik weet niet wat te zeggen, maar ben in gedachten bij jullie. Veel sterkte.

jeetje kippenvel hier, heel veel sterkte voor jullie

Geen woorden voor, wat een verdriet!
Heel veel sterkte met dit enorme verlies💗. Wat is jullie dochter dapper geweest.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.