Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Lia

Lia

13-02-2012 om 09:57

Merken, zijn die nog belangrijk?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sneakers

sneakers

17-02-2012 om 11:15

Zorgzame moeders

Nou, mijn zoons beeld van een zorgzame moeder is een kloek die niet modebewust is en kinderen met onooglijke, verantwoorde klossen rond laat lopen. Nou, zo zie ik mijzelf en hij mij niet (alla, het verantwoorde dan wel).
Hij denkt waarschijnlijk dat hier alleen dergelijke ouders te vinden zijn en vond het daarom niet verstandig om hier rond te vragen. Ik zou nog eens hele vreemde ideeën kunnen krijgen, haha ! We gaan vanmiddag proberen om wat te vinden.
sneakers

Ely

Ely

17-02-2012 om 16:38

My brand (ot)

Wat ik heb begrepen steekt my brand juist de draak met de merken manie (en profiteert er tegelijkertijd van ) door de logo's en de merknamen te verbasteren en groot af te drukken. Zo wordt het logo van YSL veel gebruikt met een 5 ipv de s. Ik vind het zelf wel grappig, juist door het dubbele erin. Mag dat wel.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

17-02-2012 om 16:40

Sneakers

Zeg dan maar tegen je zoon dat die zorgzame moeders van tegenwoordig best hip zijn

sneakers

sneakers

17-02-2012 om 17:44

Hi ha ho

Vanavond zeg ik tegen papa :" Mama, die heeft toegegeven hi, ha, ho, mama, die heeft......."
Nou, hij heeft ze en ook nog in verschrikkelijke kleuren. Ik moet ook eerlijk zeggen dat er op dit moment ook nog maar zeer weinig in de winkels ligt....
end of story
sneakers

Margriet*

Margriet*

18-02-2012 om 14:15

Sneakers

Hier wel volop nikes/puma etc. We hebben een Nike outlet in de buurt, dat scheelt veel maar bij bijv. Aktiesport hebben ze ook heel vaak aanbiedingen.
Nikes maar ook andere sportschoenen zijn vaak wel van leer, gewoon goed kijken in de binnenkant. Ik vind leer trouwens allang niet meer heilig, je hebt hele goede materialen bijv. bij bergschoenen die niet onderdoen voor leer.
Ik vind het hele issue dat een schoen een goede pasvorm moet hebben wat achterhaald. En Bristol vind ik nou niet uitblinken in goede schoenen, zou ik eerder naar de Schoenenreus daar heb ik al heel vaak leren schoenen gekocht. Ik vind 120 euro voor kinderschoenen erg veel geld en in het verleden (toen ik nog dacht dat dat het beste voor mijn kinderen was...) ben ik ook daar toch vaak in teleurgesteld.... Vaak toch snel kapotte ritsen bij laarzen, loslatende zolen ed. Ik ben blij dat mijn kinderen ook wensen hebben en dat zijn niet eens zulke slechte opties. Dus gun je zoon lekker die Nikes, nog iets ouder krijgt hij toch steeds meer zijn eigen smaak.

ilsepilse

ilsepilse

21-02-2012 om 15:28

Sneakers en steunzolen

zoonlief is nu 18 draag al 10jr steunzolen en volgens de orthopeed is het geen probleem om nikes of zo te dragen, alleen all stars mag hij niet dragen, geen steun voor zijn voet.
Trouwens de orthopeed adviseerde hem aesics met en aflopen de zool als hij ver moest lopen of lang moest staan. De hype hebben we in Amsterdam gevonden en ook een keer in Bataviastad.
Zonen houden alle 2 van basic merken van H&M nu en bestellen soms wat van ASOS london, (moeten ze zelf voor werken).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.