Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Mijn vriend heeft ruzie met mijn zoon


BritgetJones007 schreef op 10-03-2024 om 14:13:

schrijft TO nog mee?

Elvis has left the building..

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 13:54:

[..]

Ook als excuses bullshit wordt bevonden door de zogenaamde dader kan die altijd zeggen sorry dat ik jou een naar gevoel gaf door dit of dat en dat was niet de bedoeling of iets dergelijks. Tenzij dader wel intensies had tot pijn doen van slachtoffer.

en in deze situatie zou zoon van 12 dan nu zo meegaand moeten zijn tegen zijn halsstarrige stiefvader. Tja, ik weet het niet...

TineWinkel schreef op 10-03-2024 om 14:23:

[..]

en in deze situatie zou zoon van 12 dan nu zo meegaand moeten zijn tegen zijn halsstarrige stiefvader. Tja, ik weet het niet...

Ja precies, er is nu een maand overheen gegaan. Na een dag kan je nog proberen te bemiddelen, na drie dagen ook. Maar als de volwassene een maand lang iemand dood zwijgt, ligt het probleem bij hem, wat er ook is gebeurd (ja moord en doodslag uitgezonderd maar hier ging het om iets kleins, toch?)

Zilver_gray schreef op 10-03-2024 om 14:23:

[..]

Elvis has left the building..

Na ja, dan hebben we in ieder geval prettig met elkaar kunnen debiteren over de relevante opvoedingsvragen m.b.t. loyaliteit en inflexibiliteit van manchild en kind.

@kerstbeer. Dank. 

Campanula schreef op 10-03-2024 om 14:35:

[..]

Na ja, dan hebben we in ieder geval prettig met elkaar kunnen debiteren over de relevante opvoedingsvragen m.b.t. loyaliteit en inflexibiliteit van manchild en kind.

@kerstbeer. Dank.


Ik ben wel heel benieuwd wat dat iets kleins is waar de ruzie over is ontstaan. TO schrijft dat het iets kleins is, maar dat ervaardt haar vriend blijkbaar anders.

Caroline80 schreef op 10-03-2024 om 14:42:

Ik ben wel heel benieuwd wat dat iets kleins is waar de ruzie over is ontstaan. TO schrijft dat het iets kleins is, maar dat ervaardt haar vriend blijkbaar anders.

Ja ik ook, wellicht komt to dat nog toelichten?

Zilver_gray schreef op 10-03-2024 om 14:43:

[..]

Ja ik ook, wellicht komt to dat nog toelichten?

Ze schreef eerder dat vriend haar zoon iets wilde leren of uitleggen (hoe je iets vast moest houden geloof ik). Daar had de jongen niet zoveel boodschap aan. Even later kreeg zoon een sneer over hoe hij iets anders vast hield. Toen zei zoon dat hij niets meer van de vriend wilde leren. Daarna begon het negeren.

Courage schreef op 10-03-2024 om 15:28:

[..]

Ze schreef eerder dat vriend haar zoon iets wilde leren of uitleggen (hoe je iets vast moest houden geloof ik). Daar had de jongen niet zoveel boodschap aan. Even later kreeg zoon een sneer over hoe hij iets anders vast hield. Toen zei zoon dat hij niets meer van de vriend wilde leren. Daarna begon het negeren.

Huh?dit heb ik gemist dan. Dus het ging om doodnormaal pubbergedrag wat zo gescaleerd is? Echt?

Dan heeft haar man een enorm groot ego en komt dan eerder over als N......

Heel eerlijk TO ik zou je ex man benaderen om even met jou man te praten hierover. Dat dit gedrag niet acceptabel is voor jullie en of hij misschien vragen heeft over omgang met opvoedsituaties...of hij misschien iets niet snapt? 

Courage schreef op 10-03-2024 om 15:28:

[..]

Ze schreef eerder dat vriend haar zoon iets wilde leren of uitleggen (hoe je iets vast moest houden geloof ik). Daar had de jongen niet zoveel boodschap aan. Even later kreeg zoon een sneer over hoe hij iets anders vast hield. Toen zei zoon dat hij niets meer van de vriend wilde leren. Daarna begon het negeren.

En kun je dat bericht ook quoten? Want ik zie het niet.

Nick90 schreef op 10-03-2024 om 16:31:

[..]

En kun je dat bericht ook quoten? Want ik zie het niet.

Ik denk dat het daarna weer is weggehaald. Vandaar dat ik het ook niet in details beschreven heb, maar globaal.

Courage schreef op 10-03-2024 om 15:28:

[..]

Ze schreef eerder dat vriend haar zoon iets wilde leren of uitleggen (hoe je iets vast moest houden geloof ik). Daar had de jongen niet zoveel boodschap aan. Even later kreeg zoon een sneer over hoe hij iets anders vast hield. Toen zei zoon dat hij niets meer van de vriend wilde leren. Daarna begon het negeren.

Oh is me helemaal ontgaan. Thnks.. maar als dat alles is?

Courage schreef op 10-03-2024 om 15:28:

[..]

Ze schreef eerder dat vriend haar zoon iets wilde leren of uitleggen (hoe je iets vast moest houden geloof ik). Daar had de jongen niet zoveel boodschap aan. Even later kreeg zoon een sneer over hoe hij iets anders vast hield. Toen zei zoon dat hij niets meer van de vriend wilde leren. Daarna begon het negeren.

Dank voor de toelichting, merkte al dat ik wat antwoorden had gemist dmv wissen. Ook niet erg handig als je daadwerkelijk advies nodig hebt.

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 13:31:

vraag eens aan je vriend: "schatje, wat denk jij dat er nodig is of wat heb jij nodig om deze ruzie te kunnen bijleggen? Kan ik iets doen?" En misschien erbij" ik houd heel veel van je lieverd, vergeet dat niet"

Kill it met liefde

Hahaha, bijna té komisch als dit sarcastisch was bedoeld, maar ik ben bang dat je het nog echt meent ook?! 

Koekoek, ‘schatje’ en ‘ik houd heel veel van je lieverd’ om tussen een doodzwijgende volwassen vent en een kind van 12 te bemiddelen (1 maand lang inmiddels)? Triest hoor 

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 17:43:

[..]

Hahaha, bijna té komisch als dit sarcastisch was bedoeld, maar ik ben bang dat je het nog echt meent ook?!

Koekoek, ‘schatje’ en ‘ik houd heel veel van je lieverd’ om tussen een doodzwijgende volwassen vent en een kind van 12 te bemiddelen (1 maand lang inmiddels)? Triest hoor

Ja en ook zo de man als een klein kind behandelen. Dan stimuleer je dus alleen maar het pruilgedrag. "nou mammie hij keek lelijk naar me, krijg ik nu knuffels?" kan hij dan zeggen. 
Kom op zeg, het gaat om een volwassen vent

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.