Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Mijn vriend heeft ruzie met mijn zoon


Zilver_gray schreef op 10-03-2024 om 14:23:

[..]

Elvis has left the building..

Zilver_gray schreef op 10-03-2024 om 16:58:

[..]

Oh is me helemaal ontgaan. Thnks.. maar als dat alles is?

Hangt er ook vanaf hoe en wat er gezegd is door beide partijen. Ook een 12 jarige moet leren dat je soms toch net een stapje te ver gaat. 

Nick90 schreef op 10-03-2024 om 18:02:

[..]

Hangt er ook vanaf hoe en wat er gezegd is door beide partijen. Ook een 12 jarige moet leren dat je soms toch net een stapje te ver gaat.

Zelfs als je 'een stapje te ver gaat' is een maand lang doodgezwegen worden ontzettend disproportioneel.

Nick90 schreef op 10-03-2024 om 18:02:

[..]

Hangt er ook vanaf hoe en wat er gezegd is door beide partijen. Ook een 12 jarige moet leren dat je soms toch net een stapje te ver gaat.

Klopt, maar dat leer je hem niet met een maand doodzwijgen natuurlijk.

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 17:43:

[..]

Hahaha, bijna té komisch als dit sarcastisch was bedoeld, maar ik ben bang dat je het nog echt meent ook?!

Koekoek, ‘schatje’ en ‘ik houd heel veel van je lieverd’ om tussen een doodzwijgende volwassen vent en een kind van 12 te bemiddelen (1 maand lang inmiddels)? Triest hoor

Ik meen het echt ja. Even connecten met man en verbindingmaken als lovers. Liefst na de seks dit vragen. Ik heb goede ervaringen met zulke techniek. Zou kunnen werken bij to. Even andere aanpak dan boos worden en even in de rol van partner ipv van moeder van kind en jij mag niet meer boos op mijn kind zijn. 

Ik geef graag tips vanuit verschillende invalshoeken. 

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 18:10:

[..]

Ik meen het echt ja. Even connecten met man en verbindingmaken als lovers. Liefst na de seks dit vragen. Ik heb goede ervaringen met zulke techniek. Zou kunnen werken bij to. Even andere aanpak dan boos worden en even in de rol van partner ipv van moeder van kind en jij mag niet meer boos op mijn kind zijn.

Ik geef graag tips vanuit verschillende invalshoeken.

Zou accuut opdrogen van zo’n partner. Niet alles is oplosbaar met seks….

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 18:10:

[..]

Klopt, maar dat leer je hem niet met een maand doodzwijgen natuurlijk.

Bekijk het positief. Kind leert ook dat spreken zilver is maar zwijgen goud. Een voorbeeldfiguur is goed voor kinderen.😉

Campanula schreef op 10-03-2024 om 18:13:

[..]

Bekijk het positief. Kind leert ook dat spreken zilver is maar zwijgen goud. Een voorbeeldfiguur is goed voor kinderen.😉

Ik ‘ken’ je van het andere forum, dus weet wie het zegt 😉

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 18:14:

[..]

Ik ‘ken’ je van het andere forum, dus weet wie het zegt 😉

Gna.

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 18:11:

[..]

Zou accuut opdrogen van zo’n partner. Niet alles is oplosbaar met seks….

Punt is juist om het even te bespreken in een ontspannen liefdevol moment. Dat kan ander licht schijnen. Niet seks ansich lost het op natuurlijk. 

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 18:19:

[..]

Punt is juist om het even te bespreken in een ontspannen liefdevol moment. Dat kan ander licht schijnen. Niet seks ansich lost het op natuurlijk.

Oh het zal op de korte termijn misschien werken maar je stelt je totaal op als een moeder voor een volwassen partner die zich narcistisch gedraagt naar je kind dan. Maar op de lange termijn faciliteer je dan dat gedrag. De ouderwetse manier van hoe vrouwen mannen bespelen en zo hun agenda gedaan krijgen. Ik vind het niet passen in een liefdevol moment, je bent zijn moeder niet. Het is imho ook denigrerend naar de man zelf: hij wordt behandeld als klein kind maar niet als volwassene aangesproken op zijn gedrag. 

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 18:19:

[..]

Punt is juist om het even te bespreken in een ontspannen liefdevol moment. Dat kan ander licht schijnen. Niet seks ansich lost het op natuurlijk.

Zodra ‘na/tijdens seks’ enkel een ontspannen en goed moment is iets serieus te bespreken, is de relatie al zeer discutabel te noemen.

Dat dit werkt om een Gucci handtas van je partner los te peuteren snap ik, niet als hij jouw zoon al een maand doodzwijgt en negeert 

Lexus schreef op 10-03-2024 om 18:23:

[..]

Oh het zal op de korte termijn misschien werken maar je stelt je totaal op als een moeder voor een volwassen partner die zich narcistisch gedraagt naar je kind dan. Maar op de lange termijn faciliteer je dan dat gedrag. De ouderwetse manier van hoe vrouwen mannen bespelen en zo hun agenda gedaan krijgen. Ik vind het niet passen in een liefdevol moment, je bent zijn moeder niet. Het is imho ook denigrerend naar de man zelf: hij wordt behandeld als klein kind maar niet als volwassene aangesproken op zijn gedrag.

Ik vind het niks met zijn moeder zijn te maken hebben maar oprechte vragen van partner naar partner. Iedereen is anders. De tips zijn voor TO. Als het andere forumleden niet past of ze het het ongepast vinden prima toch. Ieder zijn visies. 

Moederkareltje schreef op 10-03-2024 om 18:33:

[..]

Ik vind het niks met zijn moeder zijn temaken hebben maar oprechte vragen van partner naar partner. Iedereen is anders. De tips zijn voor TO. Als het andere forumleden of het oppast vinden niet past prima toch. Ieder zijn visies.

ja natuurlijk maar daarom voel ik me ook vrij mijn visie te geven en ik geef als advies dit niet te doen omdat je dan het pruilgedrag honoreert

RoodVruchtje schreef op 10-03-2024 om 18:24:

[..]

Zodra ‘na/tijdens seks’ enkel een ontspannen en goed moment is iets serieus te bespreken, is de relatie al zeer discutabel te noemen.

Dat dit werkt om een Gucci handtas van je partner los te peuteren snap ik, niet als hij jouw zoon al een maand doodzwijgt en negeert

Dat zeg ik ook niet. Tis slechts een tip. Dat het jou of andere forumleden niet past dat mag. Tips zijn voor TO. Zij kan filteren uit alles wat ze wil.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.