Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puber van 16, wat geef je die in godsnaam voor sinterklaas?

Hij weet het zelf ook niet. Hij heeft alles al. Het is echt een belachelijk luxe probleem maar we weten het echt niet. Hij vindt ook niks leuk. Hij gamed en dat was het. En daar ga ik geen spullen voor kopen. Hij is nergens fan van, sport niet, etc etc. Hebben jullie nog opties? Mag tot 50-75 max kosten.


Tuurlijk helemaal leuk en prima, grootst uitpakken... Maar als je in godsnaam niet meer weet wat te geven vraag ik mij af hoe leuk dat dan eigenlijk echt is.
Misschien is het dan wel tijd voor een andere invulling van het Sinterklaas gebeuren...

Hier vraagt zoon (15) een boek van een serie die hij heel leuk vind. En een Led-strip (heeft er al 3 maar is nooit genoeg blijkbaar) een strippenkaart bij een ijssalon hier op het dorp.

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 20:37 Topicstarter

lientje69 schreef op 29-10-2021 om 19:17:

Macdonaldsbon
Bioscoopbon
Hier speelt oudste veel D en D als game, daar kan je ook boeken van kopen
Een goede game koptelefoon

Spaart hij nog bepaalde dingen? Is hij al een beetje met zijn uiterlijk bezig? Een lekker luchtje dan ofzo?
Mijn oudste spaart bijvoorbeeld ook verschillende dobbelstenen ( wordt bij de offline versie van de game gebruikt) en edelstenen. Dus als er iets is dat hij verzameld zou dat ook nog een idee zijn

Digitaal fotolijstje vinden ze soms ook nog wel leuk op die leeftijd

klinkt als mijn zoon

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 20:38 Topicstarter

-Nienke- schreef op 29-10-2021 om 19:23:

Hier een 17- en een 15-jarige. Wat suggesties die hier wel goed uitpakken/vorig jaar goed landden:

- chocola (liefst van die Tony’s repen)
- bioscoopbon
- McDonalds-bon
- geurtje
- douchemousse (bijv. van de mannenlijn van Rituals)
- duurdere sokken (Tommy Hilfiger is geliefd bij de ene, gekke Happy Socks bij de andere)
- gadgets: telefoonoplader-kabel met led erin, bijvoorbeeld, of een game-muis
- spelletje (een hit hier: Mamma Mia (pizzaspel) en Sushi Time)
- Donald Duck-pocket
- tijdschrift over gamen of iets als de Quest
- scheurkalender

sokken: check

mac bon is miss best een goed idee, ik schrijf hem op

de rest: neh..

Toch bedankt want ik had zeker die mac bon nooit zelf bedacht.

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 20:41 Topicstarter

Jippox schreef op 29-10-2021 om 20:11:

Tuurlijk helemaal leuk en prima, grootst uitpakken... Maar als je in godsnaam niet meer weet wat te geven vraag ik mij af hoe leuk dat dan eigenlijk echt is.
Misschien is het dan wel tijd voor een andere invulling van het Sinterklaas gebeuren...

Hij is niet het enige kind

Abonnement op dierentuin, museum, tijdschrift
Trui
Geurtje
Cadeaubon van bol, videoland, favo kledingwinkel
Boek

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 20:43 Topicstarter

NicciF schreef op 29-10-2021 om 20:35:

Hier vraagt zoon (15) een boek van een serie die hij heel leuk vind. En een Led-strip (heeft er al 3 maar is nooit genoeg blijkbaar) een strippenkaart bij een ijssalon hier op het dorp.

Er is idd 1 boek van een serie die hij nog wil maar die wil hij van een boekenbon halen volgende week die hij nog heeft liggen.

Ledstrips heeft hij idd al.

Het klinkt nu wel erg verwend. Wat erg 

Kleding van de favoriete game viel hier bij puber enorm in de smaak. Ik had een vest gekocht, iets wat hemzelf met zijn kleedgeld nooit was gelukt.
Bon voor vuurwerk.
Handschoenen met touch zodat je nog wel je mobiel kan bedienen.
Oortjes.
Nieuwe game of skins voor bij zijn huidige game.
Bonnenboekje met vrijstelling voor bepaalde huishoudelijke taken.

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 20:44 Topicstarter

iedereen bedankt voor het meedenken btw

Hier vallen bioscoopbonnen, indoor skydive bon, iets doen met een vriend(in) of een luchtje in de smaak. 

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

29-10-2021 om 21:04

Jippox schreef op 29-10-2021 om 20:11:

Tuurlijk helemaal leuk en prima, grootst uitpakken... Maar als je in godsnaam niet meer weet wat te geven vraag ik mij af hoe leuk dat dan eigenlijk echt is.
Misschien is het dan wel tijd voor een andere invulling van het Sinterklaas gebeuren...

Wij vieren het met de hele familie.  Er is nog één kleintje die er in gelooft.  Wij houden van dit feest en genieten er van. Van het samen zijn, de gezelligheid en kadootjes.  Tijd voor een andere invulling? Nee, wat mij betreft niet.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

29-10-2021 om 21:06

Een draadloze koptelefoon?

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

29-10-2021 om 21:23 Topicstarter

Mallebeppie schreef op 29-10-2021 om 21:06:

Een draadloze koptelefoon?

Hij heeft hele goede draadloze oortjes en wil geen andere (al geopperd) 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

29-10-2021 om 22:34

Het enige wat hij leuk vindt, gamen, daar ga je niks voor kopen.
Want?

Waarom vieren jullie nog Sinterklaas eigenlijk? Hier zijn we een paar jaar geleden gestopt, een paar maanden ervoor heeft hij zijn verjaardag gehad dus het is wel welletjes zo. Met kerst misschien een of twee kado's voor elkaar en klaar.

Wij hebben rond die leeftijd geloof ik een eigen keu gegeven voor het poolen, zou hij dat leuk vinden? Of geen ervaring mee? 
Of een escaperoom of een dergelijk spel? Karten? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.