Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puber van 16, wat geef je die in godsnaam voor sinterklaas?

Hij weet het zelf ook niet. Hij heeft alles al. Het is echt een belachelijk luxe probleem maar we weten het echt niet. Hij vindt ook niks leuk. Hij gamed en dat was het. En daar ga ik geen spullen voor kopen. Hij is nergens fan van, sport niet, etc etc. Hebben jullie nog opties? Mag tot 50-75 max kosten.


lees mee! 
Bluetooth keyfinder (Action)


WiFi stopcontacten (of zo iets, te koop bij Action) het aanzetten van apparaten met telefoon (zelfs door stemgebruik door via Alexa/Google Home.) Bijvoorbeeld “Hey Google, ledstrip groen/ventilator aan” 

Google Home setje (weet even benaming niet)

Chromecast 

Snellaadstation voor telefoon 


Powerbank 

Telefoonhouder voor op de fiets 

fleshlight. 
geen idee of jullie open zijn over zulks maar ik denk dat een 16-jarige daar wel z’n lol mee op kan. 

Boekenbon
Tijdschriftenbon
Bol.com bon
Favoriete zak snoep of reep chocola
Bioscoopbon
Trui/vest/sweater
Rugzak
Lot v/d staatsloterij
Kraskaart
Ticket voor jumpxl
Skydive/lasergame/karten
Fitness abonnement

Exploding kittens en cards against humanity. Misschien ziet hij er nu nog niet de lol van in, maar zodra chillen met vrienden een ding is, wordt hij met deze spellen meteen populair. 
Verder een jumbo cadeaubon  (voor frikandellenbroodjes en Red Bull
Toegang tot een escape room/karten
Handschoenen met touch screen vingers
Bol.com bon. Als Sinterklaas dan niets voor gamen gaat halen, kan hij het zelf aanschaffen
Bidon (want hydrateren moet je leren)
The north face cabin sloffen. Suf maar hip merk en van gamen krijg je koude voeten

hij is gek op gamen maar omdat jij dat niet leuk vindt mag hij daar niets voor krijgen, en dan overweeg je een bon van de Mac.. bizar.

hier ook een gamer in huis en ik herken je gevoel, maar je maakt hem er niet gelukkig mee door zijn hobby niet te respecteren. Ik zou dus gewoon voor die koptelefoon of controler of game gaan. En nog iets erbij, een kersttrui met lampjes (action), bioscoopbon, …. 

Leuk dekbed overtrek,
Deo, en douchegel
Bioscoopbon
Bon om te gaan karten

Leuk topic om in de stemming te komen

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

30-10-2021 om 10:40 Topicstarter

Hobbelster schreef op 30-10-2021 om 00:48:

fleshlight.
geen idee of jullie open zijn over zulks maar ik denk dat een 16-jarige daar wel z’n lol mee op kan.

Ik kan best wat hebben maar dit is geen sinterklaascadeau voor een puber met de hele familie, wat denk je zelf.

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

30-10-2021 om 10:41 Topicstarter

Aardbeienslof schreef op 30-10-2021 om 09:19:

hij is gek op gamen maar omdat jij dat niet leuk vindt mag hij daar niets voor krijgen, en dan overweeg je een bon van de Mac.. bizar.

hier ook een gamer in huis en ik herken je gevoel, maar je maakt hem er niet gelukkig mee door zijn hobby niet te respecteren. Ik zou dus gewoon voor die koptelefoon of controler of game gaan. En nog iets erbij, een kersttrui met lampjes (action), bioscoopbon, ….

Dit heeft hij allemaal al. En ik vind dat hij echt meer dan genoeg game spullen heeft.

Salomewinterqueen schreef op 30-10-2021 om 10:41:

[..]

Dit heeft hij allemaal al. En ik vind dat hij echt meer dan genoeg game spullen heeft.

Maar wil je nu iets geven wat híj leuk vindt of wat jíj leuk vindt?

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

30-10-2021 om 10:57 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 30-10-2021 om 10:42:

[..]

Maar wil je nu iets geven wat híj leuk vindt of wat jíj leuk vindt?

Wat de buurvrouw leuk vindt.

Je hebt het topic gelezen?

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

30-10-2021 om 11:01 Topicstarter

Biebel schreef op 30-10-2021 om 07:23:

Exploding kittens en cards against humanity. Misschien ziet hij er nu nog niet de lol van in, maar zodra chillen met vrienden een ding is, wordt hij met deze spellen meteen populair.
Verder een jumbo cadeaubon (voor frikandellenbroodjes en Red Bull)
Toegang tot een escape room/karten
Handschoenen met touch screen vingers
Bol.com bon. Als Sinterklaas dan niets voor gamen gaat halen, kan hij het zelf aanschaffen
Bidon (want hydrateren moet je leren)
The north face cabin sloffen. Suf maar hip merk en van gamen krijg je koude voeten

Leuke ideeen. Exploding kittens hebben we. En cards against humanity ook incl uitbreidingssets. Redbull komt er hier niet in en ga ik niet faciliteren. Escaperoom en karten zijn leuk maar doe je niet in je eentje. Dan moet je dus iemand mee die het kan betalen en ook leuk vindt. Hij is geen type die dat regelt dan. Dus die bon gaat liggen versloffen. Handschoenen goeie. Die sloffen ga ik googelen. Dankje

Salomewinterqueen schreef op 30-10-2021 om 11:01:

[..]

Leuke ideeen. Exploding kittens hebben we. En cards against humanity ook incl uitbreidingssets. Redbull komt er hier niet in en ga ik niet faciliteren. Escaperoom en karten zijn leuk maar doe je niet in je eentje. Dan moet je dus iemand mee die het kan betalen en ook leuk vindt. Hij is geen type die dat regelt dan. Dus die bon gaat liggen versloffen. Handschoenen goeie. Die sloffen ga ik googelen. Dankje

Heb even de bon opgezocht voor je, ze noemen ze Mule. Muiltjes, maar dat klinkt zo oudbollig


Overigens zou je ook het uitje kunnen plannen. Eerste dinsdag van de kerstvakantie ga je samen met Piet/mo/papa/zus/nichtje naar de kartbaan. Enige wat je moet doen is klaar staan, dan kan je gewoon mee gaan. (Eerste dichtregel bij deze cadeau)

Een humoristische of juist filosofische scheurkalender 2022? Of met iets van zijn favoriete sport/hobby?

Een bouwpakket?
Een uitdagende puzzel?

Kijk eens rond in een museumwinkel, daar liggen soms ook echt leuke dingetjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.