Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Puberende dochter wordt 16, cadeaustress!

Hooi!
Mijn dochter wordt binnenkort 16, maar wat moet ik haar geven? Alles is 'saai'. En bioscoopbon 'kent ze nu wel'. Ben ik het ook wel een beetje mee eens hihi. Iemand een creatief/origineel idee?! PS: liefst een cadeaubon. let me know!


Cadeaubon voor een workshop bij een chocolaterie?

Draadloze box, waterdichte box voor in de badkamer, oortjes, bon van Zalando, mooie sportoutfit, verzwaarde hoelahoep, calligrafeerset met bijpassend papier, dremel, Spotify-abonnement, gewichtjes of ander spul van de decathlon, bon voor workshop aquarel, tangletekenen oid,  bon voor een x-bedrag spullen voor haar kamer uitzoeken, games.
Zoiets?

Bonnen zijn altijd handig om te geven maar vaak niet zo origineel, al vind ik die Chocolaterie heel leuk klinken! Mijn zus kwam met het concept van de nationale rijles cadeaubon, vind ik zelf ook leuk klinken! Past mooi in de levensfase 

😀

gewoon wat ze wil.

dus wat wil ze?

Bon van Etos, Douglas oid.
Bon voor skydiven, klimwand, skihal

Neem haar een dagje mee shoppen. Lekker lunchen, nieuwe outfit. Daar wordt ze vast blij van. 

Iets om samen te doen? Ik was op die leeftijd helemaal blij met een avond naar een musical en van tevoren uit eten.

PriceyRook54

PriceyRook54

24-11-2021 om 16:31

Houdt ze van muziek? Bij mijn dochter en haar vriendinnen zijn die ouderwetse platenspelers ineens weer helemaal in, die krijgt ze dus deze verjaardag (volgende maand), plus wat platen natuurlijk.

Oh en ze heeft ook piercings op haar lijstje, en Ariane Grande cloud parfum. En een nieuwe iPhone... 

Ik had op die leeftijd een moord gedaan voor een cd-bon  .

Bon via iTunes of platenbon?
Algemene verhoging van haar kledingbudget met 5 of 10 euro per maand?

Bon van H&M

mijn dochter wordt zondag 16!

Ze vraagt (en krijgt) sloffen, een skipak, een piercing, een plant voor op haar kamer, een tweedehands spijkerjasje, een bonsai boompje van Lego, een spelletje, een kweekbak, platen voor haar platenspeler (kreeg ze vorig jaar), een long sleeve en een fanny pack van obey.  Ze zou heel graag EarPods krijgen (maar krijgt ze niet). Daar wellicht iets tussen? 

Libertine schreef op 24-11-2021 om 19:27:

mijn dochter wordt zondag 16!

Ze vraagt (en krijgt) sloffen, een skipak, een piercing, een plant voor op haar kamer, een tweedehands spijkerjasje, een bonsai boompje van Lego, een spelletje, een kweekbak, platen voor haar platenspeler (kreeg ze vorig jaar), een long sleeve en een fanny pack van obey. Ze zou heel graag EarPods krijgen (maar krijgt ze niet). Daar wellicht iets tussen?

Wow, dat zijn nogal wat cadeautjes. Ze wordt goed verwend. Zitten leuke ideetjes tussen. 

Een scooter

-River- schreef op 24-11-2021 om 20:09:

[..]

Wow, dat zijn nogal wat cadeautjes. Ze wordt goed verwend. Zitten leuke ideetjes tussen.

Een van de voordelen van gescheiden ouders, én een relatief grote familie hebben. Twee keer je verjaardag vieren! 

Een weekendje weg? Toen ik 16 werd kreeg ik van mijn ouders een weekendje weg cadeau. Ik heb een heel weekend samen met mijn moeder genoten van een wellness weekend met lekker eten en shoppen. Ik kijk er nog steeds met een heel fijn gevoel op terug. Dat was echt quality time zonder anderen die er tussendoor kwamen. Ik zou dus voor een activiteit/herinnering gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.