Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Schooltas MBO

Hallo, 

Mijn dochter gaat als ze geslaagd is naar het MBO.
En moet een nieuwe tas hebben, incl waar haar laptop in past, en boeken schriften etui etc.

welke tas hebben jullie dochter of zoon.

of misschien links
ze had een zwarte eastpak, 

alvast bedankt


weer een eastpak met laptopvak als deze dat niet heeft. 
Zag ook veel north Face rugzakken op het mbo

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

29-04-2023 om 17:10

mijn laptoptas was een zwarte eastpak. Past haar laptop niet in haar oude tas?

Cindy79

Cindy79

29-04-2023 om 17:14 Topicstarter

Ze heeft een grote, met laptop vak achter in.
Maar is bijna aan vervanging toe.

Cindy79

Cindy79

29-04-2023 om 17:28 Topicstarter

Een leuke mooie tas ook Nienke,
Mijn dochter is niet van Roze, meer ook van wat grove,

Cindy79

Cindy79

29-04-2023 om 17:31 Topicstarter

Ik zal ook eens kijken naar jou tas, Micado123

Een mbo’er zoekt dit echt zelf wel uit. 

MMcGonagall schreef op 29-04-2023 om 17:41:

Een mbo’er zoekt dit echt zelf wel uit.

Zo’n MBO’er valt ook niet graag uit de toon, dus als het kan, zou ik pas een nieuwe tas kopen als het schooljaar een weekje of wat gaande is. Dan krijg je ook niet dat ze ‘m ineens niet meer mooi vindt. Wat hier dus gebeurde. Tenzij kind een héle sterke eigen stijl en smaak heeft, natuurlijk. 

schoondochter heeft een schoudertas, bij haar zie je bij de meiden geen rugzakken. Was op de middelbare al het geval in de bovenbouw.

https://www.thelittlegreenbag.nl/laptoptassen/laptop-schoudertassen/the-little-green-bag/cassia-laptop-tote-156-inch/67975

ToetieToover schreef op 29-04-2023 om 17:53:

[..]

Zo’n MBO’er valt ook niet graag uit de toon, dus als het kan, zou ik pas een nieuwe tas kopen als het schooljaar een weekje of wat gaande is. Dan krijg je ook niet dat ze ‘m ineens niet meer mooi vindt. Wat hier dus gebeurde. Tenzij kind een héle sterke eigen stijl en smaak heeft, natuurlijk.

Ja, da’s ook wel een idee. Onze student heeft z’n tas ook pas in de tweede week besteld, want toen had ‘ie gezien waar iedereen mee rondliep en wat daarvan hij zelf graag wilde. 

11505548530525-Puma-Unisex-Black-Academy-Backpack-7541505548530291-1.jpg



Ik heb die gekocht toen ik naar het hbo ging. Ik gebruik hem nog regelmatig, het is echt een mooie en stevige tas. Puma is een merk dat ik echt wel aanraad qua tassen!

Ik heb zelf een antidiefstal rugzak van xd design (wel via vinted want scheelde veel in prijs, maar met kaartjes er aan).

Cindy79

Cindy79

29-04-2023 om 20:22 Topicstarter

bedankt voor de vele reacties,
Mooie tassen die hier voorbij zijn gekomen.

ze mag m zelf uitkiezen, maar niet dat ze buiten de boot valt, maar een degelijke tas, blijft vind ik zelf, de eastpak.

Hoe oud is ze? Op het MBO zitten wat oudere jongeren, die zoeken hun tas niet meer met hun ouders uit. Even afwachten lijkt me.

ii heb zelf een cowboysbag the bag (de grootste) gebruikt voor hbo en nu voor mijn werk. Laptop alles kan erin. En omdat het leer is blijven ze heel lang mooi. Geloof dat er ook een variant met laptop vak is

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.